جاباما
۹۷۵۶۲۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

قرنطینه بندرانزلی صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ضمن تکذیب خبر قرنطینه بندرانزلی به علت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا گفت: در گیلان چیزی به اسم قرنطینه نداریم بلکه طرح مسدودسازی محورها به مرحله اجرا در می‌آید.

خبرگزاری تسنیم: محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه قرنطینه بندرانزلی برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا صحت ندارد اظهار داشت: هیچ کدام از شهرهای استان گیلان قرنطینه نمی‌شوند بلکه بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بحران کرونا محورهای ورودی به استان مسدود می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد یک فاصله اجتماعی را برای کنترل شیوع ویروس از جمله اهداف مهم ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرد و ابراز داشت: از ساعت ۲۴ امشب در جاده‌های منتهی به گیلان از هیچ شهری در کشور ورودی مسافر نداریم و اجازه نمی‌دهیم پلاک‌های غیربومی وارد استان شوند.

قاسم‌نژاد با تأکید بر اینکه تردد در شهرهای گیلان نیز از امشب طبق ضوابط خاصی انجام می‌شود عنوان کرد: به طور مثال تنها به افرادی اجازه ورود به شهر رشت داده می‌شود که محل کار آنان در این شهر قرار داشته باشد؛ از طرفی برای شناسایی افراد واجد شرایط تردد هم تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی حضور نمایندگانی از فرمانداری‌ها، ثبت‌احوال و نیروی انتظامی در ورودی و خروجی‌ شهرهای گیلان برای پایش و کنترل مدارک شناسایی افراد جهت صدور اجازه تردد را مورد اشاره قرار داد و گفت: امیدواریم با عملی شدن طرح ستاد ملی مدیریت بحران کرونا که به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز بندر انزلی کامل آلوده نشده جا داره

    • ص

      خب چه فرقی داره ؟ ملتو فیلم کردین!

    • ع،ر

      سرزمین‌عجایب‌.هرکی‌سازه‌خودشه‌کوک‌میکنه.

    • بدون نام

      فرقش اینه که اگه بگن قرنطینه باید به مردم خدمات بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج