۹۷۵۶۵۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اسرائیل درصدد واردات دستگاه تنفسی از آمریکا

با بروز مشکلات جدی در نظام بهداشتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با "ویروس کرونا"، این رژیم قصد خرید ۱۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از آمریکا و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را دارد.

خبرگزاری فارس: با بروز مشکلات جدی در نظام بهداشتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با "ویروس کرونا"، این رژیم قصد خرید ۱۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از آمریکا و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را دارد.

شبکه عبری زبان " کان " روز چهارشنبه به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اضافه کرد: با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی، گروهی به سرپرستی " یوسی کوهن " رئیس "موساد" (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ) و رئیس شورای امنیت داخلی برای خرید تجهیزات از خارج کشور تشکیل شده است.

شبکه یاد شده بدون ارائه جزئیات بیشتر تصریح کرد که گفته می شود رژیم غاصب اسرائیل در تلاش است تا ۱۰ هزار دستگاه تنفسی را از برخی کشورها از جمله ایالات متحده و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس خریداری کند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هم اکنون حدود سه هزار دستگاه تنفسی در اختیار دارد، اما اگر شمار بیماران مبتلا به کرونا در سرزمین های اشغالی که هر سه روز آمار آنها چند برابر می شود، ادامه یابد، وضعیت برای این رژیم نگران کننده خواهد شد و آنها باید خود را برای مقابله با آن آماده کنند.

این کانال عبری زبان خاطرنشان کرد که پزشکان صهیونیستی در حال آماده‌سازی سناریویی هستند که در آن هزاران نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی فلسطین به دستگاه تنفسی نیاز داشته باشند.

عصر سه شنبه شبکه خصوصی (۱۳) وابسته به رژیم صهیونیستی، سندی را از وزارت بهداشت این رژیم فاش کرد که بر اساس آن پس از توزیع ده ها دستگاه تنفسی در بیمارستان های سرزمین های اشغالی، تنها ۵۰ دستگاه تنفسی در انبارهای اورژانس وابسته به رژیم اسرائیل باقی مانده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دیروز آمار مبتلایان به کرونا در سرزمین های اشغالی را ۱۹۳۰ نفر و تعداد افراد جان باخته بر اثر این بیماری را سه نفر اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      به ما چه ربطی داره؟

      پاسخ ها

      • نام اور

        پس به کی ربط داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج