۹۷۵۸۶۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

مادورو: ترامپ یک گاوچران نژادپرست است

رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به اقدام خصمانه جدید دولت آمریکا در تعیین جایزه برای دستگیری وی و چند تن از مقام‌های نزدیک به وی، از دونالد ترامپ به عنوان یک "کابوی نژادپرست" یاد کرده و هشدار داد هر گونه تهاجم آمریکا و کلمبیا علیه کشورش را با تمامی تدبیرهایی که لازم باشند پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به اقدام خصمانه جدید دولت آمریکا در تعیین جایزه برای دستگیری وی و چند تن از مقام‌های نزدیک به وی، از دونالد ترامپ به عنوان یک "کابوی نژادپرست" یاد کرده و هشدار داد هر گونه تهاجم آمریکا و کلمبیا علیه کشورش را با تمامی تدبیرهایی که لازم باشند پاسخ خواهد داد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اظهارات نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بعد از آن مطرح شد که مقام‌های آمریکا در اقدامی بی سابقه از کیفرخواست‌هایی علیه مادورو و چند تن از مقامهای دولتش با ادعای دست داشتن آنها در قاچاق مواد مخدر خبر دادند.

مادورو این اتهامات آمریکا علیه خود را با انگیزه سیاسی دانست.

رئیس جمهور ونزوئلا عنوان کرد، مقامهای آمریکا همزمان نقش کلمبیا به عنوان منبع اصلی تامین کوکائین جهان و نقش خود وی در تسهیل مذاکرات صلح میان دولت کلمبیا و شورشیان آن کشور در یک دهه گذشته را نادیده می‌گیرند.

مادورو در یک سخنرانی تلویزیونی عنوان کرد: ترامپ! تو یک انسان بدبختی! تو زمانی به عنوان یک غول حوزه املاک در نیویورک در اخاذی‌های مافیایی تبحر داشتی و حالا هم روابط بین‌الملل را همانگونه مدیریت می‌کنی.

این حملات شدید مادورو علیه ترامپ با هشدار نسبت به هرگونه اقدام خصمانه علیه کشورش همراه شد. او هشدار داد: اگر یک روز امپریالیستها و الیگارشهای کلمبیایی جرات هرگونه اقدامی علیه ما را داشته باشند با فوران خشم بولیواری کل ملت ما مواجه خواهد شد به نحوی که این ملت همه آنها را محو خواهند کرد.

همزمان دادستان کل ونزوئلا علیه خوآن گوآیدو، رهبر و رئیس جمهور خودخوانده مخالفان مادورو تحقیقاتی قضایی را به اتهام دسیسه‌چینی برای دست زدن به کودتا با مشارکت یک ژنرال بازنشسته ارتش به نام کلیور آلکالا افتتاح کرد.

آلکالا بعد از آن که نامش در کیفرخواستهای اخیر آمریکا ذکر شد فاش کرد که اقدام به انبار تسلیحات در کلمبیا با هدف دست زدن به یک حمله فرامرزی کرده است.

مادورو خاطر نشان کرد، اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا پشت طرحی از جانب آلکالا برای ترور وی و دیگر رهبران سیاسی ونزوئلا قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چارلی

      و تو هم یک دیکتاتور ظالم هستی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۱۵ میلیارد دلار پول نفت دوره احمدی نژاد که بابت دور زدن تحریم ها از فروش نفت ایران چی شد

    • بدون نام

      تو هم یک رأس دیکتاتوره عیاشه خوشگذرون هستی!!!

    • جواد

      مگه شما اونا دیدید و میشناسید که نظر میدید شما اگه نظر بده هستید یه نظر خوب واسه کشورت بده بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      توهم برادر گاو چرونی مستبد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج