۹۷۶۱۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

توزیع پَک بهداشتی بین جانبازان شیمیایی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از توزیع پک‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی و در معرض خطر به مناسبت روز جانباز برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز جانباز اظهار کرد: در سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با این روز اجرایی می‌شد اما امسال به لحاظ شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها با شکل دیگری اجرایی خواهد شد.

وی از توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضدعفونی کننده بین جانبازان معزز شیمیایی و در معرض خطر استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی خدمات غیرحضوری، فضاسازی در سطح شهر به مناسبت گرامیداشت روز جانباز، ارسال پیام تبریک به جانبازان معزز ارائه می‌شود.

کاظمی از معرفی جانبازان موفق در صدا و سیما و بیان دستاوردهای این قشر در برنامه‌های تلویزیونی خبر داد و افزود: پاسخگویی مسؤولان به مسائل و مشکلات جانبازان از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ در راستای ارتباط دو سویه با جانبازان و استفاده از ظرفیت ادارات در تجلیل از جانبازان، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در راستای گرامیداشت چهارم شعبان روز گرامیداشت جانباز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: توزیع پک‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی و در معرض خطر به مناسبت روز جانباز، برنامه‌ریزی برای اجرای طرح سپاس تلفنی با حضور مسؤولان بنیاد شهید، برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال «جهش تولید» و اولویت‌بندی برنامه‌های سال جدید از دیگر اقداماتی است که طی سال جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالباتی مانند قرار گرفتن در سنین سالمندی جانبازان و والدین شهدا، نیاز به مراقبت‌های بهداشتی و پایش سلامت در اولویت بنیاد شهید است، تصریح کرد: استان زنجان، ۷ هزار جانباز، ۵۸۶ آزاده و ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج