جاباما
۹۷۶۷۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرقت اطلاعات با ترفند ثبت‌نام بسته حمایتی

رئیس پلیس فتا گیلان در خصوص ارسال لینک‌های دروغین ثبت‌نام بسته حمایتی در شبکه‌های اجتماعی توسط سودجویان فضای سایبری به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فتا گیلان در خصوص ارسال لینک‌های دروغین ثبت‌نام بسته حمایتی در شبکه‌های اجتماعی توسط سودجویان فضای سایبری به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ ایرج پورمستمند در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: بعد از اعلام خبر واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه به خانوارهای فاقد درآمد ثابت، کلاهبرداران با سوء استفاده از نا آگاهی شهروندان با ارسال لینک‌های جعلی و دروغین ثبت‌نام بسته حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی اطلاعات شهروندان را به سرقت می‌برند.

وی افزود: برای دریافت این کمک‌هزینه نیازی به ثبت‌نام نیست و هرگونه ثبت‌نام برای سبد کالا یا دیگر موارد باید فقط از طریق رسانه ملی پیگیری شود و پس از حصول اطمینان از اصلی بودن سایت نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

سرهنگ پور مستمند یادآور شد: برای هرگونه ثبت‌نام در فضای مجازی مراقب سایت‌های فیشینگ که جهت سرقت اطلاعات بانکی و غیره طراحی شده است، باشید.

رئیس پلیس فتا استان گیلان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی با پلیس در میان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج