جاباما
۹۷۶۷۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

راهکار جالب رئال مادرید برای جلوگیری از ضرر مالی

رئال مادرید با اتخاذ سیاستی جالبی از تبعات منفی تعطیلی لالیگا در امان مانده است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه مارکا در گزارشی از سیاستی که موجب شده باشگاه رئال مادرید از تبعات تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا کوچک‌ترین ضرری مالی نبیند، پرده برداشت.

بر این اساس، در همین مقطع، باشگاه‌های بزرگی مانند بارسا، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن ، منچستر سیتی و.... اقدام به خریدهای گرانقیمت کرده‌اندو دستمزدهای هنگفتی هم برایشان در نظر گرفتند. رئال مادرید هر چند در همین تابستان بیش از ۳۰۰ میلیون یورو برای جذب بازیکن هزینه کرد اما در بحث دستمزدها سلسله مراتب خاصی دارد. در این باشگاه، گرت بیل و سرخیو راموس بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند؛ حتی بیشتر از ادن ازار که ۱۳۰ میلیون یورو برای جذبش هزینه شده است.

در همین راستا، رئال به جای هزینه برای خرید ستاره، جذب بازیکنان باکیفیت جوان اما با دستمزد پایین را در اولویت قرار داده است.

برای مثال، رئال قصد دارد تابستان پیش رو ارلینگ هالند و کاماوینگا را با مبالغی بالا به خدمت بگیرد؛ ۲ بازیکنی که به ترتیب ۱۹ و ۱۷ سال دارند و دستمزدشان قطعا بالا نخواهد بود. درآمد خالص رئال، جهشی ۱۵۵ میلیون یورویی را تجربه کرد؛ جهشی که سودش را بازیکنان در مقطع کنونی می‌برند.در روزهایی که بارسلونا، اتلتیکو و اسپانیول به خاطر جبران ضرر اقتصادی ناشی از تعطیلی فوتبال مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان شده‌اند، رئال مادرید بدون مشکل پیش می‌رود.

مبلغ کل دستمزد رئال مادرید به بازیکنانش ۴۳۰ میلیون یورو است که تقریبا نیمی از بودجه ۸۲۲ میلیون یورویی باشگاه محسوب می‌شود.از زمان بازگشت پرس به مسند ریاست رئال در سال ۲۰۰۹ این باشگاه در طول ۱۱ سال به سود خالص ۳۲۰ میلیون یورویی رسیده است.

تابستان سال گذشته رئال قید جذب پل پوگبا را زد چون دستمزد او فراتر از چیزی بود که باشگاه مد نظر داشت. ستاره فرانسوی حتی حاضر بود دستمزدی کمتر از دستمزد فعلی درمنچستر یونایتد دریافت کند اما رقم درخواستی او در هر صورت بالاتر از توقعات رئال بود.

برای رئال در سال‌های اخیر اتفاقاتی مشابه با قضیه پوگبا هم رخ داده است. رئال قید جذب امباپه در سال ۲۰۱۷ را زد چون دستمزدی بسیار بالا را تقاضا کرده بود. رئال ترجیح داد با جدایی کریستیانو رونالدو موافقت کند چون برای تمدید، دستمزدی هنگفت طلب کرده بود و اگر نیمار تابستان گذشته پیراهن رئال را به تن نکرد، تنها به خاطر دستمزد نجومی‌اش بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تع

      بله دیگه نیمار انباپه کریس نیومدن و نموندن چون پول زیادی میخواستن .اشکال نداره همه چیز ک پول نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج