۹۷۷۱۱
۸ نظر
۵۰۳۲
۸ نظر
۵۰۳۲
پ

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

هر بار كه هنرپيشه‌اي در صحنه حاضر مي‌شود به نظر مي‌آيد پوستش هيچ مشكلي ندارد. مردم هميشه دنبال كشف اسرار زيبايي و سلامت پوست هنرپيشه‌ها هستند. ما در اين مطلب به ۱۰ مورد از اين اسرار اشاره مي‌كنيم...

زندگی مثبت: هر بار كه هنرپيشه‌اي در صحنه حاضر مي‌شود به نظر مي‌آيد پوستش هيچ مشكلي ندارد. مردم هميشه دنبال كشف اسرار زيبايي و سلامت پوست هنرپيشه‌ها هستند. ما در اين مطلب به ۱۰ مورد از اين اسرار اشاره مي‌كنيم...

اما واتسون و استفاده از ضدآفتاب

اين هنرپيشه انگليسي فيلم‌ هري‌پاتر، به داشتن پوستي روشن و بدون لك معروف است. او براي پيشگيري از بروز لک‌هاي پوستي صبح و عصر از مرطوب‌كننده‌هاي حاوي ضدآفتاب استفاده مي‌كند. اين بازيگر جوان ۲۴ ساله در طول روز بسيار كم آرايش مي‌كند و هر شب قبل از خواب به‌طور كامل صورتش را پاك مي‌كند تا اثري از مواد آرايشي و آلاينده‌ها روي پوستش باقي نماند.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

كريستين استوارت و مرطوب‌سازي روزانه پوست

هنرپيشه فيلم twilight راز زيبايي پوست خود را مرطوب‌سازي روزانه آن مي‌داند. اين بازيگر ۲۴ساله بسيار كم آرايش مي‌كند و دوست دارد رنگ پوستش طبيعي باشد. او از كرم‌پودري مات به رنگ طبيعي زير آرايش استفاده مي‌كند و از آنجا كه زير چشمانش کمي تيره است از كرم ضدكبودي كمك مي‌گيرد و معايب كوچك پوستش را مي‌پوشاند. درنهايت به كمك پنكيكي به رنگ صورتي ملايم به پوستش شادابي مي‌بخشد. وي معتقد است حتما روي كرم‌‌پودر بايد از پنكيك استفاده كرد تا برق پوست را بگيرد.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

اسكارلت جوهانسون و آبليمو

اين بازيگر ۲۹ ساله هر روز صبح صورتش را با صابون‌ ملايم مي‌شويد و بعد از آن يك ليوان آبليمو مي‌نوشد. هفته‌اي يك بار از ماسك پاكسازي پوست استفاده مي‌كند و در هفته ۱۰ دقيقه بيشتر در معرض نورمستقيم آفتاب قرار نمي‌گيرد تا از پيري زودرس پوستش جلوگيري كند.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

آنجليناجولي و كرم خاويار

آنجليناجولي ۴۰ساله براي داشتن پوستي زيبا و بي‌نقص از كرم خاويار استفاده مي‌كند. اين كرم حاوي امگا ۳ و انواع پروتئين‌ها و چربي‌هاي مفيد است و پوست را به خوبي تغذيه مي‌کند و باعث شفافيت و لطافت آن مي‌شود.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

سلنا گومز و پاك‌كننده‌هاي آرايشي

اين بازيگر و خواننده ۲۲ ساله از داشتن پوستي طبيعي لذت مي‌برد و به همين علت آرايش فوق‌العاده كمي دارد. وي هر روز صبح صورتش را كاملا مي‌شويد و از پاك‌كننده‌هاي آرايشي استفاده مي‌كند. معتقد است، تقويت، پاكسازي و مرطوب‌نگه‌داشتن پوست از جمله اسرار زيبايي است. به همين دليل هميشه ژل شستشوي صورتش را در كيف با خود دارد.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

بيانسه و مارك‌هاي معروف آرايشي

اين خواننده و بازيگر ۳۲ ساله اهميت زيادي به پوستش مي‌دهد و تنها از مارك‌هاي معروف آرايشي استفاده مي‌كند. مرطوب‌كننده‌ها، لوسيون‌هاي روشن‌‌كننده و ژل‌هاي پاك‌كننده عمقي پوست از جمله محصولات آرايشي-بهداشتي موردعلاقه او هستند. بيانسه سعي مي‌كند تا حد ممكن كم آرايش كند و در طول روز تنها ريمل و رژگونه مي‌زند.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

ماريون كوتيار و محصولات آرايشي گياهي

اين بازيگر ۳۸ ساله طرفدار محصولات آرايشي-بهداشتي گياهي است و از هر ماده آرايشي حاوي پارافين و ديگر موادشيميايي گريزان است.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

شكيرا و پاكسازي پوست با شكر

شكيراي ۳۷ ساله به داشتن پوستي شفاف و سالم معروف است. گفته مي‌شود او از شكر براي پاكسازي پوستش استفاده مي‌كند. اين خواننده طبق يک دستورالعمل قديمي که از مادربزرگش آموخته با شكر، روغن‌هاي گياهي و آب، محلول درست مي‌كند و آن را روي پوستش مي‌زند و بعد از چند دقيقه مي‌شويد.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

ناتالي پورتمن و گريز از آرايش

بازيگر ۳۲ ساله قوي و سياه، گياهخوار است. او براي داشتن پوستي لطيف و زيبا سعي مي‌كند تا جاي ممكن آرايش نكند. ناتالي هر ۲ هفته يكبار پاكسازي پوست انجام مي‌دهد و علاقه زيادي به استفاده از محصولات آرايشي طبيعي و گياهي دارد.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها

كيتي‌ پري و لوسيون‌ چاي‌سبز

كيتي‌پري جوش‌هاي ريزي روي پوستش دارد و به همين دليل اهميت بيشتري به پوستش مي‌دهد. اين خواننده ۲۹ ساله هر شب كاملا پوستش را تميز مي‌كند تا در طول شب تنفس كند و جوش نزند. او از لوسيون تميزكننده با پايه چاي‌سبز استفاده مي‌كند و هر روز از كرم‌ مرطوب‌كننده بعد از پاكسازي پوست كمك مي‌گيرد.

اسرار زيبايي پوست هنرپيشه‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شادی

      اسكارلت جوهانسون معده اش سالمه هر روووووز یک لیوان آبلیمو؟

    • بدون نام

      اینا حالا جوونن بذار به 50 یا 60 سالگی برسن اگه پوستشون همینجوری موند بعدا بگید اسرار زیبایی پوست بازیگران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دلم همین الانشم همچین پوست شگفت انگیزی ندارند این تصاویر که کلی رو افکت و غیره کار شده اگه عکسهای قبل گریم و همینطور عکسهای بدون ویرایش تصویرشون رو ببینی میفهمی که هیچ برتری خاصی یه فرد معمولی ندارند من از بودن آنجلینا تو این لیست تعجب میکنم یه عکس بون آرایش قبل گریم از آنجلینا دیدم در حد چی چروک بود پوستش

    • مصی

      تو این عکسها که همه آرایش دارن و روتوش. من به شما اطمینان میدم که همشون توسط لیزر تزریق چربی و ماساژ صورت و بوتاکس و ... اینطوری هستن.خانمهای ایرانی از همه زیباترن

    • بدون نام

      شکیرا نگو بلا بگو

    • عارف

      قوی و سیاه چیه مجله جان؟ منظور فیلم قوی سیاه با بازی ناتالی پورتمن هستش

    • بدون نام

      بابا اطلاع رسانی میکنن.جای تشکرتونه.

    • بدون نام

      بابا اینا بدون آرایش،نمیشه نگاهشون کنی والاااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج