۹۷۷۴۲۷
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

رپورتاژ آگهی

راهنمای کامل خرید سیستم اعلام حریق 

با توجه به پیشرفت فناوری و اثر آن در زندگی انسان، سیستم اعلام حریق یکی از فناوری‌هایی است که امروزه در ساختمان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید برای دیدن این صنایع الکتریکی ساختمانی به وب سایت سها‌ای شاپ مراجعه فرمایید. 

با توجه به پیشرفت فناوری و اثر آن در زندگی انسان، سیستم اعلام حریق یکی از فناوری‌هایی است که امروزه در ساختمان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید برای دیدن این صنایع الکتریکی ساختمانی به وب سایت سها‌ای شاپ مراجعه فرمایید.

راهنمای کامل خرید سیستم اعلام حریق 
هدف ما در این مقاله بررسی برند فوق و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات فروشگاه صنایع الکترونیک سها می‌باشد.
سیستم اعلام حریق چیست؟
امروزه پیشرفت فناوری در همه‌ی زمینه‌ها قابل توجه بوده است و به نوعی فناوری در خدمت بشر بوده است با برخی از سیستم‌ها امروزه می‌توان از بروز حوادث جلوگیری نمود و یا خطر جانی و مالی ناشی از بروز حادثه را به حداقل رساند. سیستم‌های اعلام حریق چندین دهه است که در جهان به وجود آمده است و خوشبختانه توانسته است جایگاه خوبی را به دست آورند و مروزه در صنعت ساخت و ساز و ساختمانی به طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند.
به طور کلی سیستم اعلام حریق به مجموعه از اجزای الکتریکی گفته می‌شود که کار و وظیفه‌ی این مجموعه این است که آتش سوزی را در مکان‌های مختلف اعلام نمایند. از این سیستم‌ها می‌توان به صورت گسترده در اماکن مسکونی، صنعتی و تجاری استفاده نمود تا بدین وسیله خسارت‌های ناشی از آتش سوزی و حریق به حداقل برسد.
این سیستم همچنین در زمان بروز حریق ساکنان را مطلع می‌سازد و خسارت‌های مالی و جانی را به حداقل ممکن می‌رساند. سیستم‌های اعلام حریق بید بر اساس استاندارد‌های معتبر جهانی ساخته شوند.
سیستم‌های اعلام حریق تسلا
شرکت تسلا از شرکت‌های برتر حوزه تولید سیستم‌های اعلام حریق و تجهیزات جانبی آن‌ها در ایران است. این شرکت با تولید تمامی محصولات مورد نیاز اعلام حریق از جمله دستگاه مرکزی اعلام حریق، تلفن کننده، دتکتور و آژیر، سشتی اعلام حریق، سنسور و هشدار دهنده‌ها و ... سهم بزرگی از بازار سیستم‌های اعلام حریق از جمله کارخانه‌ها، اماکن و ادارات دولتی و خصوصی، منازل و ساختمان‌های تجاری و مسکونی در اختیار دارد، شما را با تعدادی از محصولات این شرکت آشنا می‌کنیم.

راهنمای کامل خرید سیستم اعلام حریق 
آژیر فلاشر اعلام حریق تسلا
آژیر فلاشر اعلام حریق تسلا یکی از محصولات اعلام حریق تسلا که توسط مجموعه تولیدی تسلا طراحی و تولید شده است و دارای ۶ ال‌ای دی می‌باشد و دارای ظاهر شکیل و از قدرت صدای استاندارد ۱۰۰ دسیبل برخوردار می‌باشد. این محصول و سایر محصولات تسلا دارای استاندارد مربوطه می‌باشند. این محصول دارای گارانتی ۱۲ ماهه می‌باشد. در زمان خرید از مجموعه‌ی الکترونیک سها، کارت گارانتی را نیز دریافت کنید.
تلفن کننده اعلام حریق تسلا
تلفن کننده اعلام حریق تسلا (تلفن کننده اعلام حریق) دارای یک پنل تلفن اصلی و گوشی‌هایی می‌باشند که در محل‌های مورد نظر نصب می‌شوند. هنگام خطر یا حریق می‌توان با استفاده از گوشی‌ها به مرکز تلفن خبر داد یا مرکز تلفن می‌تواند به صورت اتوماتیک به هر کدام از گوشی‌ها ذخیره شده زنگ بزند. ارتباط بین گوشی‌ها نیز با استفاده از پنل اصلی تلفن برقرار می‌شود. سیستم شماره گیری دستگاه پالس می‌باشد. این دستگاه توانایی ضبط تا ۴۰ ثانیه را دارد. این دستگاه ساخت کشور ایران است و ۱۲ ماه گارانتی دارد. در زمان خرید از سایت sohaeshop.com کارت گارانتی را دریافت کنید.
چراغ ریموت اعلام حریق تسلا
چراغ ریموت اعلام حریق تسلا ، این مدل چراغ در دو مکان نصب می‌گردد:
  • در پاگرد‌ها، راه پله و در راهرو‌ها
  • در بالای سر درب واحد‌ها یا اتاق‌ها
در این محل‌ها نصب می‌شوند که به صورت موازی با آژیر و فلاشر بسته می‌شوند وهمراه آژیر به کار می‌افتند و به آن‌ها چراغ سر درب نیز می‌گویند. در صورت از کار افتادن احتمالی آژیر‌ها این چراغ‌ها بروز حریق را مشخص می‌کنند و افراد ناشنوا با دیدن نور این مدل چراغ می‌توانند متوجه بروز حریق شوند.

راهنمای کامل خرید سیستم اعلام حریق 
ممکن است در بعضی مواقع هنگام بروز حریق نیاز به تشخیص دقیق‌تر محل حریق داشته باشیم. مثلا در آپارتمان‌هایی که هر طبقه یک زون در نظر گرفته میشود و این طبقه دارای چند واحد است، برای تشخیص دقیق محل آتش سوزی از چراغ ریموت اعلام حریق تسلا استفاده می‌گردد. در این موارد چراغ بالای درب هر واحد نصب می‌شود که به طور عامیانه چراغ سر درب نیز نامیده می‌شود؛ و برای نصب تغذیه چراغ باید مثبت آن را از مثبت منبع تغذیه و منفی آن را از پایه مخصوص چراغ ریموت در دتکتور‌های نصب شده در آن واحد تامین کرد. این پایه روی دتکتور‌ها با حرف لاتین R مشخص می‌شود.
این دستگاه ساخت ایران است و ۱۲ ماه گارانتی دارد. در زمان خرید از سایت sohaeshop.com کارت گارانتی را نیز دریافت کنید.
دتکتور حرارتی اعلام حریق تسلا
دتکتور حرارتی اعلام حریق تسلا، این محصول دتکتور حرارتی بوده و در اماکن عمومی اعم از منازل، کارخانجات و ادارات و … با انواع مراکز کنترل متعارف یا کانونشنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تامین ولتاژ تغذیه، هر ۴ ثانیه LED‌های این دتکتور چشمک می‌زند که نشان دهنده نرمال بودن وضعیت سیستم است. با افزایش دما به بیش از ۴۷ درجه سانتی گراد این LED‌ها به صورت روشن ثابت درآمده و فرمان آلارم را برای مرکز کنترل صادر می‌کند و در جهت برگشتن سیستم به وضعیت نرمال، کافیست پس از کاهش دمای محیط کلید Reset مرکز کنترل فشار داده شود.
دمای هشدار این دستگاه ۶۵ درجه سانتی گراد است. این دستگاه ساخت ایران است و ۱۲ ماه گارانتی دارد.
دتکتور دودی اعلام حریق تسلا
دتکتور دودی اعلام حریق تسلا، این محصول مدل دتکتور دودی اپتیکال یا فتوالکتریک می‌باشد. برای کشف انواع ذرات دودی حاصل از حریق در اماکن عمومی نظیر از منازل، کارخانجات و ادارات و با انواع مراکز کنترل متعارف یا کانونشنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تامین ولتاژ تغذیه در هر ۴ ثانیه LED‌های این دتکتور چشمک می‌زند که نشان دهنده نرمال بودن سیستم است. با تشخیص دود این LED‌ها به صورت روشن ثابت درآمده و فرمان آلارم را برای مرکز کنترل صادر می‌کند، برای برگشتن به وضعیت نرمال کافی است پس از رفع دود کلید Reset مرکز کنترل فشار داده شود.
مدت پاسخ دهی این دستگاه ۴ ثانیه است. این دستگاه ساخت کشور ایران است و ۱۲ ماه گارنتی دارد.
مجموعه الکترونیک سها نماینده انحصاری سیستم اعلام حریق تسلا میباشد برای خرید این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت مجموعه به آدرس: sohaeshop.com یا با جستجوی کلمه سها‌ای شاپ در موتور جستجوی گوگل این وبسایت را بیابید.
منتظر همراهی گرم شما هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج