جاباما
۹۷۷۷۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا رقم فروش دمبله را اعلام کرد

بارسلونا رقم بالایی را برای فروش مهاجم فرانسوی خود در نظر گرفته است و همین باعث شد تا تیم‌های بزرگ لیگ جزیره بی خیال جذب او شوند.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا رقم بالایی را برای فروش مهاجم فرانسوی خود در نظر گرفته است و همین باعث شد تا تیم‌های بزرگ لیگ جزیره بی خیال جذب او شوند.

به نقل از سان، لیورپول آرسنال و منچستر سیتی سه تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس هستند که به جذب عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا علاقه دارند.

آبی اناری‌ها رقم فروش دمبله را اعلام کردند و برای دست کشیدن از این مهاجم فرانسوی ۱۱۰ میلیون پوند می‌خواهند.

روزنامه سان در ادامه گزارش خود نوشت که با توجه به بحران مالی که باشگاه‌های انگلیسی در شرایط کنونی با آن مواجه شده‌اند امکان جذب دمبله آن هم با چنین رقمی وجود ندارد و به همین ترتیب مذاکرات با باشگاه بارسلونا ادامه پیدا نخواهد کرد.

عثمان دمبله بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند بود که راهی بارسلونا شد و قرار بود که با کوتینیو جای خالی نیمار را پر کنند اما هر دو بازیکن عملکردی ناامید کننده از خود نشان دادند و یکی راهی بایرن شد و دمبله هم که در فهرست فروش است.

این مهاجم جوان بارسلونا بیشتر بازی‌ها را یا به خاطر آسیب دیدگی و یا به خاطر جریمه انضباطی از دست داده است و به هیچ وجه خرید خوبی برای آبی اناری‌ها نبوده است.

او از سال ۲۰۱۷ تا الان تنها ۷۴ بار برای بارسلونا به میدان رفته است که نتیجه آن ۱۹ گل بوده است. دمبله در فصل جاری تنها ۹ بازی برای تیمش انجام داد و بعد از آن مصدوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج