۹۷۸۳۶۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شایعه‌ای که قلعه‌نویی دوستش ندارد!

پس از نتایج نه‌چندان خوب سپاهان و اتفاقات رخ داده در بازی مقابل پرسپولیس به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی و سپاهان در مسیر جدایی قرار دارند و شاید فصل بعد مربی دیگری را روی نیمکت زردپوشان اصفهان ببینیم.

خبرآنلاین: قرارداد قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان تا پایان فصل نوزدهم اعتبار دارد. این در شرایطی است که مسئولان باشگاه هنوز اقدام جدی برای تمدید قرارداد قلعه‌نویی انجام نداده‌اند و به نظر می‌رسد برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند. از طرفی، مشخص نیست که نظر سرمربی سپاهان روی ماندن در این تیم است یا جدایی.

در این میان، شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی در صورت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در فصل آینده، قرار است سرمربی آبی‌پوشان شود. البته شایعه حضور قلعه‌نویی در استقلال خیلی جدید نیست و حتی قبلی از آمدن استراماچونی به کمپ آبی‌پوشان هم صحبت حضور او روی نیمکت این به گوش می‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیا زیرآب فرنازدوپینگی رو میزنه

    • بدون نام

      قلعه نوعی به اصفهان و سپاهان خیانت کرد.ای کاش اصفهانیهای عزیزمتوجه این نکته شده باشن.قلعه نوعی یه استقلالیه.با پرسپولیس کری داره.چطور راضی شد با پرسپولیس بازی نکنه و سه امتیازمفت و راحت تقدیم پرسپولیس کنه؟چون فتل بنگی یار غار امیر مافیاس. فتل بنگی برای فصل بعد قول سرمربیگری کیسه رو داد به امیر مافیا.اونم چون میدونست قراره فصل بعد بره کیسه، عمدا جلوی پرسپولیس بازی نکرد تا فاصله سپاهان با کیسه کم بشه و کیسه بتونه برای فصل بعد سهمیه بگیره و خودش فصل بعد با کیسه تو آسیا باشه.که البته تیرش به سنگ خورد.چون فتل هم استعفا دادو قول و قرارهاشون بهم خورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج