جاباما
۹۷۸۶۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال مشخص شدند

گزینه‌های مدنظر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۰ با فدراسیون ایران قرارداد داشت و به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک موجب شد تا فدراسیون برای جلوگیری صرف هزینه های زیادی به فکر فسخ قرارداد با این مربی باشد. با اتفاقاتی که رخ داد تعیین تکلیف قرارداد ایگور کولاکوویچ و وضعیت نیمکت تیم ملی والیبال مهمترین برنامه فدراسیون والیبال در روزهای آغازین سال ۹۹ بود که خیلی زود هم به سرانجام رسید.

حالا مسئولان فدراسیون به دنبال پیدا کردن جایگزین برای ایگور هستند و در همین راستا گزینه‌هایی را هم مدنظر دارند. به هر حال برای رایزنی و انتخاب سرمربی آینده باید از همین حالا اقدام کرد، چراکه زمان زیادی پیش روی ملی‌پوشان و سرمربی جدید تیم ملی نیست.

مسئولان فدراسیون والیبال سه گزینه را مدنظر دارند که همگی خارجی هستند؛ آنجلو لورنزتی، روبرتو پیازا، فردیناندو دی جورجی. این سه مربی در سری آ ایتالیا مشغول هستند و تیم‌هایشان هم در جمع مدعیان قرار داشتند، اما گویا شرایط فسخ آنها با تیم باشگاهی و حضور در تیم ملی ایران هم فراهم است.

لورنزتی سرمربی تیم والیبال ترنتینو است. پیازا در حال حاضر هدایت میلانو را برعهده دارد و دی‌جورجی هم سرمربی لوبه است. حال باید دید که در نهایت کدام یک از این نفرات هدایت تیم ملی را در میدان بزرگی به نام المپیک برعهده خواهد گرفت.

ایگور کولاکوویچ که اواخر سال ۹۵ و در زمان ریاست محمدرضا داورزنی هدایت تیم ملی والیبال را برعهده گرفت تنها در مسابقات قاره‌ای جهان مقام سوم را برای ایران به دست آورد. عملکرد این مربی مونته نگرویی حامیان و منتقدانی هم به همراه داشت، اما اقدام خارج از احترام وی نسبت به اهالی والیبال ایران و نشان دادن «هیس» پس از صعود تیم ملی به المپیک تعداد منتقدان وی را بیشتر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج