جاباما
۹۸۰۰۶۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

لیگ برتر از خرداد شروع می‌شود

آخرین خبر‌ها حاکی است تیم‌ها از اوایل اردیبهشت با ابلاغیه جدید سازمان لیگ اجازه تمرین کردن پیدا خواهند کرد و بازی‌ها نیز از ابتدای خرداد استارت خواهد خورد.

خبرورزشی: برگزاری بازی‌های متمرکز در یکی از شهر‌ها به ویژه بوشهر یکی از پیشنهادات ارائه شده به سازمان لیگ برای ادامه بازی‌های لیگ برتر بود، اما سؤال مهم اینجاست؛ آیا شهر بوشهر ظرفیت میزبانی همزمان از ۱۶ تیم لیگ برتری را دارد و زمین کافی برای برگزاری بازی‌ها در این شهر وجود دارد؟ نه تنها در بوشهر بلکه در کمتر شهر ایران دو، سه استادیوم خوب وجود دارد که بتواند همزمان میزبان ۱۶ تیم باشد. برای برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز با حضور ۱۶ تیم دست‌کم باید ۴ استادیوم خوب داشت.

آخرین خبر‌ها حاکی است تیم‌ها از اوایل اردیبهشت با ابلاغیه جدید سازمان لیگ اجازه تمرین کردن پیدا خواهند کرد و بازی‌ها نیز از ابتدای خرداد استارت خواهد خورد. با این توضیح که احتمال بدون تماشاگر بودن بازی ها زیاد است.

بر این اساس به احتمال فراوان خرداد و تیر شاهد برگزاری بازی‌های لیگ برتر و جام‌حذفی خواهیم بود و بعد از آن تیم‌ها به تعطیلات می‌روند. قرار است لیگ برتر دوره جدید خود را از پایان شهریور آغاز کند. سازمان لیگ در این خصوص با فیفا مکاتبه می‌کند تا فاصله بین دو لیگ را کم کند. براساس قانون فیفا بین دو لیگ باید ۷۵ روز فاصله باشد که ویروس کرونا به طور حتم در این فصل این فاصله را کم خواهد کرد.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های سازمان لیگ این روز‌ها مصدومیت بازیکنان است و به همین بهانه بازی‌ها با فاصله از شروع تمرینات تیم‌ها برگزار خواهد شد. با توجه به برنامه طراحی شده از سوی سازمان لیگ به طور حتم بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد. سخنگوی وزارت بهداشت هم دیروز گفته کرونا تا پایان اردیبهشت در ایران کنترل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مناطق گرمسیری مانند بوشهر و خوزستان هم میشه بازیها برگزار بشه چون در مناطق گرمسیری کرونا از بین می رود و بازیها هم بدون تماشاگر برگزار بشوند

    • علی 11

      همچین آمار کرونا بالا بره که خرداد که هیچ تا شهریور هم نمیشه بازی‌ها رو انجام داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج