جاباما
۹۸۰۲۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماجرای جالب برخورد مهدی ترابی با سارق منزلش

ستاره پرسپولیس خاطره جالبی از تعقیب و گریزش با یک سارق عنوان کرد.

خبرورزشی: مهدی ترابی در گفت‌وگو با برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش درباره خاطره تعقیب و گریز با یک سارق اظهار کرد: قبلا در جایی زندگی می‌کردیم که در حیاط خانه ما و صاحب‌خانه یکی بود. یک بار در نزدیکی صبح در حیاط باز شد که فکر کردم صاحب‌خانه است، اما وقتی از مادرم پرسیدم که آن شخص را می‌شناسد یا نه، گفت نه. تا من در خانه را باز کردم، آن شخص فرار کرد و هرچه دنبال او افتادم، نرسیدم. با اینکه من سرعتی‌ترین بازیکن سایپا بودم، اما از من هم سریع‌تر رفت و به مادرم گفتم اگر او در تست سایپا شرکت کند، قبول می‌شود!

او با بیان اینکه قهرمان‌های پرسپولیس حاصل تفکرات برانکو در این تیم بود، گفت: بچه‌ها اصلا به قهرمان نشدن در سال بعد راضی نمی‌ شوند و نمی‌گویند بی‌خیال شویم. بازیکنان در هر بازی تمرکز خاص خود را دارند. بالاخره تیم پرسپولیس است و نمی‌شود یک بازی بدون تمرکز وارد شد. مردم انتظار دارند و هواداران میلیونی از ما می‌خواهند که پرسپولیس همیشه برنده باشد. واقعا بازیکنان ما به مساوی هم قانع نیستند.

ستاره پرسپولیس اضافه کرد: اوایل شیوع کرونا همه دنبال این بودند که لیگ را تعطیل کنند ولی پرسپولیس ما تنها تیمی بود که هیچ صحبتی نکرد و روی بازی‌ها تمرکز داشت؛ همان مقطع هم دو بازی را بردیم و ۶ امتیاز گرفتیم.

ترابی یادآور شد: همه دوست دارند لژیونر شوند ولی من به نظرم اگر دو سال قبل به اروپا می‌رفتم، بیشتر موفق می‌شدم و پیشرفت می‌کردم. همه مسائل درباره لژیونر شدنم را به مدیر برنامه‌ام سپردم چون از ریز قراردادم و همه مسائل با خبر است. خودم دوست دارم یک روز در اسپانیا بازی کنم و طرفدار رئال هستم. متاسفانه الان بخاطر شرایط کشور، بازیکنان ایرانی را خیلی سخت جذب می‌کنند.

او درخصوص حضورش در فوتبال ابراز کرد: قبل از فوتبال، در استان البرز فوتسال بازی می‌کردم و قهرمان مسابقات کشوری شدیم. آن سال قرار بود به تیم ملی جوانان بروم ولی در تست سایپا شرکت کردم و آقای سلطانی گفت یا فوتبال یا فوتسال که من فوتبال را انتخاب کردم و در سایپا ماندم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با بیان اینکه اگر الان حرف از پیشنهادهایم بزنم، بازارگرمی است، گفت: یک مقطعی گفتند پیشنهاد خارجی دارم ولی خودم بخاطر اینکه تنها نیم‌فصل از حضورم در پرسپولیس می‌گذشت، دوست داشتم در این تیم بمانم چون سال‌های برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس تلاش می‌کردم.

ترابی عنوان کرد: خیلی از بندهای قراردادم اطلاع ندارم چون خودم آن را نبستم. مدیر برنامه‌ام در جریان قراردادم است و در پایان فصل هرچه به صلاح خودم و باشگاه باشد، تصمیم‌گیری می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج