جاباما
۹۸۰۳۷۹
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

وضعیت همسان‌سازی حقوق‌ها در تامین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دیدارش با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه که برای پیگیری منابع مالی اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد، از اهتمام و اراده جدی دکتر نوبخت برای تحقق این موضوع خبر داد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دیدارش با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه که برای پیگیری منابع مالی اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد، از اهتمام و اراده جدی دکتر نوبخت برای تحقق این موضوع خبر داد.

سالاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد طی ۶ ماه گذشته با رییس و معاونین سازمان برنامه و بودجه، از اراده جدی و حمایت‌های نوبخت و همکارانشان جهت رفع مشکلات سازمان و توجه به مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی قدردانی کرد.

سالاری با بیان اینکه مسائل و مطالبات حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی که سال‌ها در عرصه‌های مختلف کشور تلاش و خدمت کرده‌اند، همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده است‌، خاطرنشان کرد: در ادامه‌ جلسات متعددی که بویژه طی نیمه دوم سال گذشته در سازمان برنامه و بودجه داشتیم، متعاقب دستور رییس سازمان روز دوشنبه در جلسه‌ با دکتر پورمحمدی و مدیران ذیربط، روش‌های تامین منابع این طرح بررسی شد.

وی افزود: در جلسه شب گذشته و همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) نیز، روش‌های تامین مالی و راهکارهای اجرایی شدن برنامه متناسب‌سازی طی مذاکره با نوبخت تحلیل و بررسی شد که با همت و اراده‌ای که ایشان در تحقق موضوع دارند و رویکرد خوب و همراهی دژپسند وزیر اقتصاد از جمله در آخرین جلسه سال گذشته، امیدواریم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طی ماه‌های آینده اجرایی شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفتنی است با توجه به اینکه تحقق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با جمعیت سه‌برابری نسبت بازنشستگان کشوری و لشکری و به عنوان بزرگترین جامعه بازنشستگی کشور، مستلزم تامین منابع مالی قابل‌توجهی مجزا از اندوخته‌های سازمان، نظیر اسناد خزانه، سهام شرکتهای دولتی و سایر دارایی‌ها از محل واگذاری منابع و دارایی‌های غیرنقدی دولت است؛ این طرح و مطالبه مهم بازنشستگان تامین اجتماعی می‌تواند با حمایت و همراهی دولت محقق و اجرایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزک نمیربهارمیاد..ازقرارمعلوم امسال هم مثل سالهای گذشته وعدبدبهانه الاآخرهیچ ازسال۸۶روال همین بوده بدبخت بازنشته سازمان تامین اجتماعی بعدسی سال اندی بایدیادست فروش کنه.....

    • بدون نام

      مال کارمندلن باحقوق۲۸۰۰ تومانی۸۰۰میادروش وباتعطیلا تزیادکارراحت ولی کارگرمظلوم ایرانی باحقوق۱۵۰۰تومانی ۲۰۰تومان میادکارش سخت تر وبیشتراگه کارمندان‌مردن بیان یه هفته کارشون باکارگران مطلوم ایرانی عوض کنن کل دنیاحقوق کارگربالاتروایران برعکس چون دولت میگه اینهاادمهای خودمونن وراهپیمایی میان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوبت کاگر که میشود وده میدهند

    • T

      چرا جو سازی میکنید دستمزد کارگر با ۲۱ ٪شده دومیلیون وهشتصد با حق اولاد وبن کارگری وغیره حقوق یه کارمند محترم دولت هم امسال شده دومیلیون و هشتصد درصورتی که دولت ۲۳٪حق بیمه کارگر راپرداخت میکنه درصورتی که کارمند بدبخت خودش بیمه وبازنشستگی را پرداخت میکنه درصورتی که کارگر دیگه چیزی به نام بازنستگی در دستمزدش نیست پس در اینجا کارمند دولت ضرر میکند

    • بدون نام

      اینقدر در این باره حرف زدن که ادم حالش بهم میخوره ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعآ شب روزه تلویزیون رسانه ها همش شده دستمزد کارگر حالم آدم بهم میخوره بس کنید دیگه

      • بدون نام

        همسان سازی بازسشتکان تامین اجتمای امسال آنجام شو د حقوق ما کم است

    • T

      افزایش بیش ازحد دستمزد کارگر به ضرر جامعه است از دیروز که اعلام شده دستمزد کارگر افزایش یافته اجناس رفته بالا شمارا به خدا کارگرا رادیگه ویل کنید جنجال به را ه نندازید به فکر جامعه هم باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج