۹۸۰۷۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کیمیش: به دنبال سه‌گانه هستیم

ستاره تاثیر گذار بایرن مونیخ از روزهای سخت خود و هم تیمی هایش سخن به میان آورد و تاکید کرد که در صورت ادامه فصل شانس قهرمانی در سه گانه را دارند.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، جاشوا کیمیش از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار بایرن مونیخ به شمار می آید که توان بازی کردن در چند پست را دارد.

از کیمیش به عنوان فیلیپ لام جدید بایرن مونیخ سخن به میان می آید.

او درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: در شرایط سختی به سر می بریم. باید سلامت بازیکنان و مردم را اولویت اول و آخر خود قرار دهیم و بعد از آن برای دیگر اقدامات برنامه ریزی کرد. بحران کرونایی که با آن مواجه هستیم سراسر جهان را به خود مشغول کرده است و باعث شده تا همه برنامه ها نقش برآب شود.

او ادامه داد: شرایط کنونی شبیه به تعطیلات تابستانی است. البته تمرینات ما ادامه دارد اما در شرایط سختی برگزار می شود. در صورت ادامه فصل فوتبالی، ما شانس کسب سه گانه را داریم هر چند که شرایط بسیار سخت خواهد شد.

کیمیش درباره تمدید قرارداد با فلیک گفت: این تمدید قرارداد منطقی بود چرا که تیم با فلیک نتایج بسیار خوبی کسب کرد. او رابطه خوبی با بازیکنان دارد و همه شرایط را مد نظر قرار می دهد.

بایرن مونیخ بعد از آمدن فلیک به کلی متحول شد و الان نه تنها به صدر جدول بوندسلیگا برگشته بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم از آماده ترین و بهترین تیم ها نشان داده است.

ستاره ملی پوش بایرن مونیخ در پایان گفت: ما تیم بسیار قوی و باکیفیتی داریم. از همه نظر تیم خوب و باکیفیتی هستیم و منطقی است که شانس قهرمانی در هر رقابتی را داشته باشیم. آنچه که می توانم بگویم این است که بایرن آماده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج