۹۸۱۳۱۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

قاسمی‌نژاد: تعطیلی لیگ به ضرر فولاد شد

هافبک تیم فولاد خوزستان می‌گوید تمرینات گروهی را نمی‌توان با تمرینات خانگی مقایسه کرد اما در شرایط کنونی مجبور هستیم تا در خانه آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد قاسمی نژاد درباره وضعیت کنونی‌خود و نحوه تمرینات تیم اظهار داشت: در ابتدا سال جدید را به همه مردم ایران به‌خصوص هواداران خونگرم‌مان تبریک می‌گویم. ما طبق برنامه های مربی بدنساز درحال تمرین هستیم، سعی می‌کنیم تا آنجایی که می‌شود تمرینات را منظم انجام بدهیم و آمادگی خود را حفظ کنیم، کار سختی است و مجبور هستیم بعضی اوقات هوازی کار کنیم البته که تمرینات خانگی با تمرین گروهی زمین تا آسمان فرق دارد.

او در مورد حضور در فولاد زیر نظر جواد نکونام گفت:جواد نکونام چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گریش توانسته خیلی چیزها را ثابت کند. او چند سال کاپیتان تیم ملی بوده و بهترین فوتبالیست تاریخ ایران بوده چراکه آمار گویای همه چیز است. کسی که بتواند ۸ سال در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند قاعدتا از نظر فنی، اخلاقی، رفتار و زندگی حرفه‌ای فوق‌العاده بوده است. سابقه کار با اقا جواد را قبل از فولاد داشتم و باعث افتخار است که دوباره در کنارشان هستم و از جنگندگی و تلاشش برای رسیدن به موفقیت لذت می‌برم.

هافبک تیم فولاد خوزستان در مورد تعطیلی لیگ و تاثیر روی عملکرد تیمی فولاد عنوان کرد: به نظرم به ضرر ما بوده چراکه ما روند رو به رشدی داشتیم و توانسته بودیم به ثبات تیمی برسیم‌.در صورت بازگشت سلامتی و شروع لیگ بتوانیم تلاشمان را بیشتر کنیم و روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

قاسمی‌نژاد افزود: در صورتی‌که که لیگ دوباره ادامه پیدا کند، باید بیشتر تمرکز و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. برای پیروزی باید هرروز بجنگیم تا بتوانیم در انتهای فصل به خواست خدا و تلاش کل مجموعه کار بزرگی انجام بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم. در انتها هم باید از همه کادر پزشکی و پرستارانی که شبانه روز با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند، تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دارن میمیرن اقای قاسمی تو دنبال پول و منفعت هستی همه باشگاه ها تعطیل هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج