۹۸۱۵۵۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پیشنهاد جالب برای وثیقه آزادی محمد امامی

نه آنهایی که حضورشان در میان امضاءکنندگان را تایید کردند و نه منکران امضای چنین نامه‌ عجیبی، حاضر به توضیح اینکه چه کسی نخستین بار درخواست نگارش نامه را داده، چه کسی متن نامه را نگارش و نهایی کرده و در نهایت چه کسی یا کسانی با اهالی سینما تماس گرفته‌اند تا آنها را برای امضای نامه متقاعد کنند، نیستند

خبرگزاری تابناک نوشت: نه آنهایی که حضورشان در میان امضاءکنندگان را تایید کردند و نه منکران امضای چنین نامه‌ عجیبی، حاضر به توضیح اینکه چه کسی نخستین بار درخواست نگارش نامه را داده، چه کسی متن نامه را نگارش و نهایی کرده و در نهایت چه کسی یا کسانی با اهالی سینما تماس گرفته‌اند تا آنها را برای امضای نامه متقاعد کنند، نیستند

البته نهادهای امنیتی با ورود به این موضوع می‌توانند ابعاد ماجرا از جمله ابهامات فوق الاشاره و همچنین این پرسش کلیدی را پاسخ دهند که چه نوع ارتباطی میان امضاءکنندگان این نامه با محمد امامی وجود دارد؟ این مداخله، انتظاری است که باعث می‌شود برخی شائبه‌های مطرح شده نیز رفع شود و ادعاهای طرفین برای افکارعمومی شفاف شود و چه بسا گره‌ای از پرونده امامی نیز گشوده شود! از این منظر انتظار می‌رود ورود با این موضوع با شتاب و البته دقت نظر باشد و به زودی شاهد اطلاع رسانی در این زمینه باشیم.

در عین حال در صورتی که روزی قرار بر آزادی امامی شد، انتظار می‌رود قوه قضاییه کلیه اموال منقول و غیرمنقول اشخاصی که خواستار آزادی او هستند را به عنوان بخشی از وثیقه محمد امامی تعریف کنند و با توجه به آنکه برخی اشخاص تاکید کردند هدف انسانی از امضای چنین نامه‌ای داشته‌اند، قاعدتاً با حبس اموال‌شان به عنوان بخشی از وثیقه کلان مورد نیاز برای آزادی محمد امامی مشکلی ندارند. این کمترین کاری است که برخی هم‌صنف‌های محمد امامی که او را «دیندار، معتبر، باآبرو و تولیدکننده‌ای خلاق» تلقی می‌کنند، می‌توانند انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترین ها با امامی چه نسبتی داری که ول نمی کنی !!!؟؟؟
      ...

    • بدون نام

      لایک لایک. امضاکنندگان باید تمام اموال خود را به عنوان وثیقه بگذارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج