جاباما
۹۸۲۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: بازگشت نیمار به بارسلونا؟ چرا که نه!

اسطوره باشگاه بارسلونا از بازگشت نیمار به این تیم استقبال می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: نیمار ۲۸ ساله پس از سه سال جدایی از بارسلونا، بار دیگر بحث بازگشتش به نوکمپ مطرح شده است، موضوعی که اسطوره و هافبک پیشین این تیم از آن استقبال می‌کند. این بازیکن برزیلی در سال ۲۰۱۷ پس از چهار فصل حضور در بارسا در ازای پرداخت رقم فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش قراردادش توسط پاری‌سن‌ژرمن به این تیم فرانسوی پیوست، اما حالا گفته می‌شود خود او نیز همانند مدیران باشگاه بارسلونا خواهان بازگشت به این تیم است.

ژاوی در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفت: بازگشت نیمار به بارسلونا؟ چرا که نه! از لحاظ فوتبالی شکی به نیمار ندارم. من سابقه بازی و بودن کنار او در رختکن را دارم و باید بگویم که نیمار انسان فوق‌العاده‌ای است. او در بارسلونا بازیکنی حرفه‌ای بود. در کنار اینها مسئله اجتماعی و بروکراسی وجود دارد که نمی‌خواهم به آنها ورود کنم، اما نیمار در زمین فوتبال یکی از پنج بازیکن برتر جهان است.

سرمربی کنونی السد همچنین درباره دیگر بازیکنی که او را به بارسلونا نسبت می‌دهند و این فصل در اینتر خوش درخشیده، اظهار داشت: سبک بازی لائوتارو مارتینس را دوست دارم. کسی هست که سبک بازی او را دوست نداشته باشد؟ لائوتارو بازیکنی فوق‌العاده است که به تیم قدرت می‌دهد و از کمترین فضاها به خوبی استفاده می‌کند. بارسلونا در صورت علاقه‌مندی به یک بازیکن به خوبی عمل می‌کند.

ژاوی ۴۰ ساله که بسیاری از هواداران بارسلونا او را گزینه بعدی سرمربیگری آبی‌واناری‌ها می‌دانند، تأکید کرد: نمی‌دانم که چرا مردم چنین دیدگاهی نسبت به من دارند، اما به این موضوع افتخار می‌کنم و دوستش دارم. حالا سعی کرده‌ام به سرمربیگری روی بیاورم و خودم را توانمند در این زمینه می‌بینم و رویای بازگشت به بارسلونا، خیالی است که در سر دارم. بارها گفته‌ام که بارسلونا خانه و زندگی من است.

اسطوره کاتالان‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر به نوعی در دوره کارآموزی هستم و در قطر چیزهای زیادی به عنوان سرمربی می‌آموزم. بدیهی است که سرمربیگری بارسا کار دشواری است و شما به وضوح آن را می‌توانید ببینید. در واقع برای هدایت این تیم باید بسیار آماده باشید. امیدوارم روی بتوانم سرمربی بارسا شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج