۹۸۲۵۱۵
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

وضعیت نامعلوم دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس شد.

ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس شد.

سیده فاطمه حسینی با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان گفت: تجربه دوماه اخیر و آموزش دانش آموزان بر پایه فضای مجازی نشان داده که نمی توان آموزش را تنها در این فضا متمرکز کرد و دانش آموزان نیازمند حضور در مدارس و کلاس های درس هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی امکان حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تلاش برای تعطیل نشدن آموزش علیرغم تعطیلی مدارس اقدامی قابل تقدیر است، در عین حال گفت: شاید آموزش مجازی در دو ماه اخیر مثبت بوده باشد اما تداوم آن نیازمند بررسی های بیشتر و توجه به تجارب جهانی در این زمینه است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه دسترسی همه دانش آموزان در سراسر کشور چه به لحاظ سخت افزاری و همچنین نرم افزاری برای بهره گیری از آموزش مجازی میسر نیست، تاکید کرد: دانش آموزان مناطق محروم و عشایری و حتی در بسیاری از کلان شهرها ازجمله تهران این مشکل وجود دارد و صرفا نمی توان بر آموزش مجازی تکیه کرد.

نماینده تهران تاکید کرد: با توجه به آنکه حدود دو ماه تا پایان سال تحصیلی باقی مانده است، وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر سناریوهای مدنظر برای تعیین تکلیف سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را مورد ارزیابی قرار داده و تکلیف نهایی این سال تحصیلی را برای دانش آموزان و خانواده هایشان تعیین و تشریح کند.

حسینی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، گفت: از یک سو نمی توان تا خرداد ماه منتظر ماند و پس از آن تصمیم گیری کرد و از سوی دیگر نیز نمی توان با صرف آموزش های مجازی در این دوره، سال تحصیلی را به پایان برد.

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از صدا و سیما درباره کم کیفیت بودن برنامه های آموزشی تلویزیونی دانش آموزان، تاکید کرد: کمترین انتظار از وزارتخانه آموزش و پرورش در روزهای مانده به پایان سال تحصیلی، تعیین تکلیف وضعیت آموزشی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و همچنین نحوه برگزاری امتحانات و کنکور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی بگن بچه ها بیان مدرسه؟ کلاسهای 40 نفره و بچه های مظلوم با امکانات زیر صفر بهداشتی چه شود!

    • بدون نام

      چرا نا معلوم..والا همه دارن تو کانال مجازی تدریس میکنن دیگه ..والا معلم ها مدرسه برن واسشون بهتره...بچه های ابتدایی خیلی واسشون سخت میگذره ..تو کانال مجازی گیرایی شون ضعیف تره چون بچه هستن...هر روز طبق برنامه هفتگی تدریس میشه.....اطلاعاتت بروز نیست ..بچه ها اگه مدرسه هم نرن اهمیت نداره ..چون عقب نیستن از اموزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز شدن مدارس با این وضعیت کرونایی اشتباه محضه

    • بدون نام

      بچه ها به مدرسه نیاز ندارن همه چی داره اموزش داده میشه

    • بدون نام

      من اگه 6 ماه دیگه هم باز بشه بچمو نمیفرستم...معلم ها بیچاره همه دارن انلاین تدریس میکنن دیگه جان ..مثل مدرسه

      پاسخ ها

      • آندو

        خوشابحالتون که از برنامه عقب نیستید معلم پسرمن که فقط تو گروه میگه مشق بچه ها چیه و خیلی بده همه مادرا ناراضی
        نه تدریسی نه چیزی چجوری بشینه امتحان بده
        امسال کلاس سومه سال دیگه میره چهارم و خیلی از چیزا رو امسال ضروری هست یاد بگیره

      • بدون نام

        الان یه عده میگن معلما کار نمیکنن

      • بدون نام

        واقعا همینطوره. فوقش از هر کتابی سه درس باقی مانده بود. که اونها هم داره تدریس میشه.ایشون خواست یه حرفی زده باشه. مثلاً چکار باید کرد.این یکی رو شما پیشنهاد بده فاطمه خانم. بچه های ما متل جگر گوشه های شما تو مدارس غیر انتفاعی سه چهار نفره درس نمی‌خونن.

      • ف.م

        خودشان طی این دو ماه کجا تشریف داشتن . اگر یک سال تجدید دوره بشن بهتر تا تو این اوضاع مدرسه برن و بعدش هم معلومه دیگه....به نظر من بهترین روش تخصیص چندین شبکه برای تدریس حتی الامکان تدریس هر پایه بر عهده یک شبکه .زیرا تلوزیون دردسترس تریندابزار در ایران است.

    • massoudmovasagh

      سلام و متشکر از شما برای طرح چنین موضوع و ارتقاء آموزش از طریق سیما

    • بدون نام

      سلام بنده خدا زورش به بچه های مردم رسیده می خواهد آنها را به کشتن بده که مدارس باز بشه تو برو لباس ها بشور و غذا درست کن چیکار داری به قانون گذاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برات از ته وجودم متاسفم که فکر میکنی تموم کار و بار یه خانوم تو شستن پختن خلاصه شده امیدوارم آگاه بشی یه روزی

    • بدون نام

      اصلأ امسال مدرسه تعطیل بشه تو کشور ما میخان لیسانس هم بگیرن چی بشه حالا یکسال دیرتر بگیرن نود درصد ما از مدارکمان فقط خوندن ونوشتن وچهار عمل اصلی ریاضی بکارمون میاد

    • هانیا

      تا حالا معلمی دیدین که با عکس درس بده معلم دختر من از کتاب عکس میگره میفرست فقط ایا این میشه تدریس این پولش حلاله هرچیم میگیه توضیح بده با ویس جواب نمی ده

    • ناصری

      سلام تجدید دوره بشن چه مشکلی است پایه بچه ها قوی تر می شود .مخصوصا بچه هایی که ضعیف ترن کشش مقطع بالاتر را ندارند. امسال را به همین روش پیش ببرند و دوباره همین سال تحصیلی دانش آموزان در هر مقطعی هستند دوباره بخوانند خیلی بهتر است .

    • بدون نام

      اینقد مدیریت ندارن تا تکلیف همه روشن کنن.بعد این همه مدت عقلشون نمیرسه چیکا کنن.فک کنم دویست تا مسوول تو اموزش پرورش هست.واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا درس بخونم میخوان چی کار کنن دکتر بشن بابا تعطیلش کنید

    • ....

      میشه آموزش پرورش راجع بچه هایی که امسال باید پایه عوض کنند مثل هفتم یا دهم هم تکلیفی تعیبن کنن من نگران ثبت نام ها هستم ..هر مدرسه ای هم که راحت ثبت نام نمیکنه تو این شرایط چطور دنبال مدرسه باشیم؟!

    • بدون نام

      سلام برادر عزیزم از زمین تا آسمان فرق است بین خواهران و مادرانی که سلیمانی ها و فهمیده ها و....را تحویل جامعه می دهند تا خواهری که بدون در نظر گرفتن جو حاکم صحبت بی منطق می کنند.

    • بدون نام

      سلامتی مهم تره. مدرسه باز نشه فقط امتهان برن بدن

    • بدون نام

      من ترجیح میدم بچم بی سواد بمونه

    • بدون نام

      کسایی که معترض هستید جون بچه هاتون مهمه یا درس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج