۹۸۳۰۴۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش محمد مهاجری به اظهارات کدخدایی

تصمیم جدی گرفته ام خطاب به شورای محترم نگهبان چیزی ننویسم، زیرا واقعا کمترین تاثیر را ندارد. با این حال اظهارنظر عجیب و تمسخرگونه برادر ارجمندم جناب آقای کدخدایی (که بتازگی فهمیده ام عجب اسم بامسمایی دارند) نسبت به یک مصوبه مجلس، ترغیبم کرد که نه به شورای نگهبان بلکه خطاب به دیوار! چیزکی بنویسم.

محمد مهاجری طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: تصمیم جدی گرفته ام خطاب به شورای محترم نگهبان چیزی ننویسم، زیرا واقعا کمترین تاثیر را ندارد. اگر از وجه شرعی اش هم به موضوع نگاه کنیم،امر به معروف و نهی ازمنکر در حالتی که احتمال تاثیر وجود نداشته باشد لازم نیست.

با این حال اظهارنظر عجیب و تمسخرگونه برادر ارجمندم جناب آقای کدخدایی (که بتازگی فهمیده ام عجب اسم بامسمایی دارند) نسبت به یک مصوبه مجلس، ترغیبم کرد که نه به شورای نگهبان بلکه خطاب به دیوار! چیزکی بنویسم.

نمایندگان مجلس در جلسه دیروز دوفوریت طرحی را تصویب کرده اند که به موجب آن،کسانی که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت می شوند فرصت داشته باشند از کسانی که گزارش غلط به شورای نگهبان داده اند( و نه خود شورای نگهبان که ساحتش اجل از اشتباه است) شکایت کنند.

جناب آقای کدخدایی در یادداشتی ، با کلی لیچار بارکردن به نمایندگان و وقت نشناسی آنان در این روزهای کرونایی و نیز حرفهایی که مصداق"همزه لمزه" است، از همین الان پنبه طرح دوفوریتی مجلس را زده و عملا اعلام کرده است که شما ۷۵-۸۰نماینده ردصلاحیت شده و حتی ردصلاحیت نشده ها را چه به این کارها؟ و با این خط و نشان کشیدن سخنگوی محترم، تنها روزنه امیدی که می توانست مسئولان بررسی صلاحیت کاندیداها را اندکی به کانال تقوا سوق دهد،بسته شد. حالا نمایندگان مجلس اگر هم بخواهند بازی را ادامه دهند صرفا به درد ثبت در تاریخ می خورد و ایضا برای خوردن به در بسته شورای نگهبان.

مجلس دهم از جوانب متعدد مورد نقد است و باید در جای دیگری بدان پرداخت ولی مصوبه دیروزش از معدود کارهایی است که گرچه بسیار دیر انجام شد ، اما برای احقاق حق شهروندان،دارای وجاهت است که آن هم با رفتاری که قرآن کریم از آن به "همزه لمزه"(عیبجوی تمسخر کننده) تعبیر می کند،از طرف کدخدای محترم شورای نگهبان مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا تو این اوضاع مردم چنین طرحی اونم دو فوریتی لازم بود؟

      پاسخ ها

      • @

        مردک بی خاصیت نفوذی اصلاح طلب که خودتو اصولگرا معرفی میکنی! 4 سال فرصت داشتن این احمقا قانون انتخابات رو تغییر بدن ولی هیچ غلطی نکردن :) حالا که دیدن هوا پسه و رد صلاحیت شدن اومدن با طرح دو فوریتی میخان قانون تصویب کنن :)

    • مردم عادی

      یک روزی این کدخدایی نابخرد تاوان بی احترامی هایی که به مردم کرده پس خواهد داد!!
      شرم حیا را کنار زده است!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج