جاباما
۹۸۳۵۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تماس صوتی و ویدئویی با ۴ نفر در واتس اپ

با افزایش خانه نشینی مردم جهان به علت شیوع کرونا، واتس اپ قصد دارد محدودیت خود در زمینه برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی را کاهش دهد.

خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا: در حال حاضر واتس اپ برقراری تماس صوتی و ویدئویی همزمان را بین تنها چهار نفر ممکن می‌کند، اما قرار است این محدودیت کاهش یابد.

به نظر می‌رسد این اقدام واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، در رقابت با شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و زوم صورت بگیرد که به علت ارائه خدمات متنوع ویدئو کنفرانس با استقبال بیشتر کاربران مواجه شده‌اند. واتس اپ نگران است در صورت عدم رفع برخی محدودیت‌ها بازار را به رقبای خود واگذار کند.

منابع نزدیک به واتس اپ با بررسی کدهای نسخه جدید این اپلیکیشن که در دست طراحی است به این جمع بندی رسیده‌اند که افزایش تعداد کاربران قادر به مکالمه صوتی یا ویدئویی با این اپلیکیشن به شکلی گسترده رخ خواهد داد و قرار نیست واتس اپ این رقم را از چهار نفر به مثلاً شش نفر افزایش دهد. اما اینکه واتس اپ دقیقاً چه برنامه‌ای در این زمینه دارد، احتمالاً در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج