۹۸۳۵۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ژنرال و علیمنصور مانع بازگشت رحمتی می‌شوند!

رحمتی اگر واقعا در اندیشه بازگشت است باید امیدوار باشد که آب فرهاد مجیدی و سعادتمند در یک جوی برود و سرمربی های سابقش به استقلال برنگردند

ایلنا: بحث بازگشت مهدی رحمتی به استقلال از همان فردای جدایی او از استقلال و قرارداد بستن اش با پدیده شهر خودرو آغاز شد.هواداران استقلال که از عملکرد فنی رحمتی و حاشیه های و اختلاف های او با حسین حسینی ناراضی بودند،علیه کاپیتان خودشان شده بودند و در آن مقطع از خبر جدایی او استقبال کردند و به تلاش باشگاه برای بازگشت شماره یک سابق روی خوش نشان ندادند تا رابطه رحمتی و هواداران حسابی تیه و تار شود.

هنوز چندماه از این جدایی نگذشته بود که فراز و نشیب های حسینی باعث شد تا گروهی از هواداران از در دوستی و آشتی دوباره با دروازبان مغضوب و جدا شده درآیند و خواستار بازگشت او به استقلال شوند. در این مدت چهره های زیادی هم از لزوم بازگشت رحمتی و قرارگرفتن او و حسینی در کنار هم و رقابت آنها گفتند که به سود استقلال و گلر جوان تر خواهد بود تا هم انگیزه اش بیشتر شود و هم از گلر با تجربه تر چیزهای بیشتری یاد بگیرد.

دعوا و درگیری مجازی حسینی و رحمتی هم در چنین شرایطی پیش آمد و باعث شد تا هردو گلر در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی برابر رقبای ازبک و عربستانی نداشته باشند و استقلال و پدیده شهر خودرو با شکست و دست خالی میدان را ترک کنند. این اتفاق تلنگری برای کسانی بود که تصور می کردند و می کنند که حضور همزمان حسینی و رحمتی به سود هر سه یعنی این دروازبان ها و البته استقلال خواهد بود!

درچنین شرایطی اخبار و شایعات و شنیده ها از تلاش برای بازگشت رحمتی به استقلال در پایان فصل حکایت دارد. قرارداد او با پدیده شهرخودرو ۲ساله است و در لیگ بیستم هم او بازیکن تیم مشهدی محسوب می شود. با این وجود بازگشت او به استقلال و تهران اگر خواست خودش باشد کار چندان سختی نخواهد بود. البته ممکن است سال دوم این قرارداد مشروط باشد یا بند و تبصره ای داشته باشد که اجازه جدایی بی دردسر به این بازیکن را بدهد.

اما نکته مهم این است که استقلالی ها همچنان خواستار بازگشت او باشند. با تغییر کادرفنی و مدیریت باشگاه شرایط استقلال نسبت به اول فصل متحول شده است. هرچند در نیم فصل هم شنیده شد که کادر فنی فرهاد مجیدی برای بازگرداندن مجیدی که در اصل با خواست امیر حسین فتحی قراردادش تمدید نشد تحرکات نا موفقی انجام داد و هم مالک پدیده و هم خود رحمتی تمایلی برای این موضوع نشان ندادند.

اگر دوباره همه چیز دستخوش تغییر نشود و فرهاد مجیدی و کادرفنی اش برای فصل بعد هم در استقلال باشند برنامه هایی برای بازگشت رحمتی دارند. اما موضوع اصلی احتمال تغییرات در استقلال و بازگشت مربیانی است که پیش از این یکبار روی نام شماره سابق خط قرمز کشیده بودند. امیر قلعه نویی درپایان لیگ سیزدهم به شدت با رحمتی دچار اختلاف شد و او را از تیمش کنار گذاشت تا برای مدت ها این دونفر به دشمنان درجه یک هم تبدیل شوند. دشمنی که پس از چند سال با پاپیش گذاشتن شاگرد یکی دوسالی است که به صلح و دوستی بدل شده است، اما نه آنقدر که ژنرال بخواهد دوباره با رحمتی کار کند و احتمالا رحمتی هم تمایلی به شاگردی دوباره امیر نداشته باشد.

علیرضا منصوریان هم ابتدا رحمتی را دست راست خودش می دانست در اوایل لیگ هفدهم تصمیم به اخراج کاپیتان استقلال گرفت. هرچند چند هفته بعد این منصوریان بود که رفت تا دوری رحمتی از استقلال طولانی نشود.اختلاف این دو تا همین نیم فصل لیگ امسال ادامه داشت به شکلی که می گفتند حضور رحمتی و اختلاف نه پندان کهنه آنها با یکدیگر باعث شد تا بعد از یحیی نیمکت پدیده شهر خودرو به علی منصور نرسد.حالا دوباره در روزهایی که بحث بازگشت رحمتی به استقلال مطرح است، حضوراحتمالی قلعه نویی و منصوریان روی نیمکت استقلال هم مطرح شده است!

اگر نیمکت استقلال به امیر و علی منصور برسد آنوقت راه بازگشت احتمالی او مسدود خواهد شد. رحمتی اگر واقعا در اندیشه بازگشت است باید امیدوار باشد که آب فرهاد مجیدی و سعادتمند در یک جوی برود و سرمربی های سابقش به استقلال برنگردند که اگر این طور شود احتمالا باید رویای خداحافظی با پیراهن استقلال را فراموش کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج