جاباما
۹۸۳۷۰۷
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ پخش می‌شوند؟

چهار سریال برای پخش در ایام رمضان انتخاب شدند که از ابتدای این مناسبت به روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری ایسنا: سریال‌های "زیرخاکی"، "بچه مهندس"، "سرباز" و "پدرپسری" که به همگام ساخت به عنوان سریال ماه رمضان سیما معرفی نشده بودند، در نهایت این فرصت را یافتند که به عنوان سریالی مناسبتی خود را مطرح کنند.

ضمن اینکه از این چهار مجموعه، دو سریال "زیرخاکی" و "پدرپسری" از محتوای طنز و دو سریال "سرباز" و "بچه مهندس" از محتوای جدی‌تری برخوردار هستند.

شبکه یک: «زیرخاکی»

پیشتر از سریال "نون.خ" به عنوان سریال ویژه ایام رمضان یاد شده بود که به دلیل شرایط خاص جامعه و قرار گرفتن در وضعیت کرونا، این سریال زودتر از موعد مقرر به آنتن رسید و این روزها پخش آن از شبکه یک سیما ادامه دارد. به همین منظور شبکه یک سیما سریال "زیرخاکی" جلیل سامان را که پیشتر قرار بود از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، جایگزین "نون.خ" در ایام رمضان کرد.

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ پخش می‌شوند؟

تازه‌ترین ساخته جلیل سامان به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از ابتدای ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شود.

«زیرخاکی» که از ۳۰ مرداد ۹۸ کلید خورد، دومین همکاری سامان و نصیری‌نیا پس از سریال «نفس» است که رمضان ۹۶ از شبکه سه پخش شده بود.

این سریال دو فصل دارد و نویسنده آن جلیل سامان بوده است. ساخت فصل دوم این سریال با شیوع ویروس کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که پیش آمد همزمان شد و بخش‌هایی از این فصل ناتمام مانده است؛ به ویژه بخش‌هایی که بنا بود در خارج از کشور ساخته شود.

این سریال در ۲۳ قسمت ساخته شده و بازیگران اصلی آن عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و با حضور هادی حجازی فر.

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود.

مرکز سیما فیلم هم پخش این سریال در ایام رمضان را تایید کرده است.

* شبکه دو: «بچه مهندس۳»

مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۳» قرار است در شب‌های ماه رمضان روی آنتن شبکه دوم سیما برود.

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ پخش می‌شوند؟

در فصل سوم این سریال به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی، به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور، سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


نگارش متن‌های «بچه مهندس ۳» که در گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما تولید شده، برعهده حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه بوده است.

*شبکه سه: «#سرباز»

سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به عنوان سریال مناسبتی این شبکه برای پخش در شب‌های ماه رمضان مشخص شد.

این سریال که در ۵۰ قسمت ساخته شده، پس از اتمام شب‌های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.
«#سرباز» در مکان‌های مختلفی چون: تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و همچنین در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده و در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند.

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ پخش می‌شوند؟

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه هستند.

«#سرباز» حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم‌خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان آن آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع..


به تازگی ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت به عنوان راوی به این پروژه تلویزیونی پیوسته است.

*شبکه پنج: طنز «پدرپسری»

سریال طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی درحال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد، پخش می‌شود.

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ پخش می‌شوند؟

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

بازیگران اصلی این سریال عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور و کتایون بختیاری، یدالله شادمانی و مهران رجبی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      احتمالا سریال سرباز باید قشنگ باشه. توی این چندسال، سریال بانوی عمارت به نظرم می تونست جاودانه بشه اما آنقدر بهش فشار آوردن که معلوم نشد چرا سریالی با اون همه قصه سازی قشنگ یکباره باید فشرده تمام شود. حتی قرار بود 2فصل داشته باشه اما.... کاش در ایران هم فیلمنامه نویسی، آزاد بود و هزارتا فیلتر، نداشت.

      پاسخ ها

      • m ** P ** TiRi

        سریال هایی که هزینه سنگین برای صدا و سیما داشته باشد
        که‌این وسط بله دیگه ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

      • m ** P ** TiRi

        صدا و سیما هر قسمتش یک مدیر کل دارد
        مدیر کل
        معاون مدیر کل
        مدیر عامل
        معاونت مدیر عامل
        بعد چندین بخش مالی اداری تدارکات خرید فروش خلاصه هر بخش صدا و سیما خودش اندازه یک شهر فقط مدیر کل و مدیر عامل با ان‌حقوق های سرسام آور.
        فکر کنم صدا و سیما ۱۷ مدیر کا دارد و ۱۷ مدیر عامل واقعا چه خبره.

      • trissa

        اقای عظیمی واقعا گل گفتین

    • بدون نام

      چرا اینقدر زیاد حیف پول نیست 40قسمت 50قسمت نمیدونم در دو فصل سه فصل اصن سریالای ایرانی ظرفیت چنین چیزی رو ندارند و فقط الکی کش میدن موضوعی رو در حالی که 20قسمت میتونن نهایت 30 قسمت درست حسابی باشه تهش میشن پایتخت 6 که افتضاح از آب در میاد از اول تا آخر بی احترامی و نشون دادن طبیعت و یه چیز بی سر و ته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج