۹۸۳۷۵۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

احتمال دست کشیدن کادر درمانی انگلیس از کار

یک اتحادیه در انگلیس درباره احتمال امتناع کادر درمان این کشور از کار کردن در روزهای آتی به دلیل کمبود تجهیزات حفاظت شخصی هشدار داده است.

خبرگزاری فارس: اتحادیه «یونیسن» در انگلیس درباره احتمال امتناع کادر درمان این کشور از کار کردن در روزهای پایانی هفته (امروز و فردا) به دلیل کمبود تجهیزات حفاظت شخصی هشدار داده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، «مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس می‌گوید نمی‌تواند تضمین کند که بیمارستانهای این کشور در روزهای آتی تجهیزات کافی داشته باشند.

«سارا گورتون» رئیس بخش بهداشت اتحادیه یونیسن در همین خصوص گفت: مدیران بخش بهداشت باید با کارکنان خود صادق باشند. اگر پوشش حفاظتی تمام شود، کارکنانی که با خطر بالا مواجهند شاید تصمیم بگیرند که به دلیل ایمنی کم، کار نکنند.

گفته می‌شود برخی از بیمارستانهای انگلیس در ساعات آینده با اتمام این تجهیزات مواجه خواهند شد.

پیش از این روسای سرویس سلامت همگانی بریتانیا از دکترها و پرستارها خواستند بدون روپوش محافظتی کامل بیماران کرونایی را مداوا کنند. این در حالی است که سرویس بهداشت عمومی انگلیس طی دستورالعملی پوشش جراحی ضدآب را برای جلوگیری از نفوذ ترشحات بیماران به دهان یا بینی کادر درمانی ضروری اعلام کرده بود.

حالا در یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، همین سازمان می‌گوید کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، می‌توانند از پوشش پلاستیکی در نبود یا کمبود پوشش حفاظتی استفاده کنند. مسئله‌ای که به نگرانی در خصوص احتمال ابتلا و مرگ‌ومیر بیشتر کادر پزشکی این کشور به دلیل افزایش ریسک دامن زدن است.

تا روز جمعه بر اساس آمارها، ۱۵ هزار نفر در بیمارستانهای بریتانیا به دلیل بیماری کرونا جان باختند. روزانه حدود ۲۱ هزار تست در این کشور انجام می‌شود که بسیار پایین‌تر از ۱۰۰ هزار تستی است که دولت بریتانیا برای آن تا پایان ماه هدف‌گذاری کرده بود.

تاکنون بیش از ۵۰ نفر از کادر درمانی این کشور جان خود را از دست داده‌اند و نگرانی از در معرض خطر قرار گرفتن تعداد زیادی از آنها به دلیل کمبود تجهیزات حفاظت شخصی به خصوص پوشش محافظتی وجود دارد. تاکنون گزارشهای زیادی از کمبود تجهیزات حفاظت شخصی و آسیب‌پذیری و ناکارآمدی سیستم درمانی انگلیس منتشر شده است.

انگلیس با ۱۰۸ هزار و ۶۹۲ مبتلا در میان کشورهای اروپایی پنجمین کشوری است که بیشترین درگیری را با بحران کرونا دارد. آمار تلفات این کشور هم ۱۴ هزار و ۵۷۶ نفر است که گرچه از آلمان تعداد مبتلای کمتری دارد، ولی تعداد قربانیانش بیشتر از سه برابر آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج