۹۸۳۸۲۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رضایی: قاطعانه اعلام می‌کنم که دوپینگ کرده‌ام

قهرمان سابق کشتی فرنگی گفت: با آغوشی باز به استقبال ماموران مبارزه با دوپینگ رفتم و تست دوپینگ دادم تا به هدفم که محرومیت از کشتی بود، برسم.

خبرگزاری میزان: کیوان رضایی در گفتگویی در خصوص مثبت اعلام شدن تست دوپینگش، اظهار داشت: هیچ بهانه یا دروغی به زبان نمی‌آورم و قاطعانه اعلام می‌کنم که دوپینگ کرده‌ام. امروز هم که خبر دوپینگ و محرومیتم را شنیدم به جرات می‌توانم بگویم یکی از بهترین خبر‌های تمام عمرم را شنیدم.

وی ادامه داد: مدت‌ها پیش از کشتی خداحافظی کرده بودم، اما با اصرار محمد بنا دوباره به روی تشک برگشتم. این را هم بگویم که با مشاهده مسابقات ام‌ام‌ای به این رشته ورزشی علاقمند شدم و مصمم بودم تا موفقیت‌ها و آرزو‌های ورزشی‌ام را در ام‌ام‌ای جست‌وجو کنم و دیگر انگیزه‌ای برای کشتی گرفتن نداشتم، اما اصرار محمد بنا برای بازگشت به کشتی و مخالفت پدر و مادرم با خداحافظی از کشتی و رفتن به ام‌ام‌ای باعث شد تا دوباره به روی تشک کشتی بازگردم.

رضایی تصریح کرد: تنها راهی که برایم باقی مانده بود تا از کشتی دور شده و به ام‌ام‌ای بروم روی آوردن به دوپینگ بود و به همین دلیل در جام باشگاه‌های جهان که در یزد برگزار شد با علم بر اینکه قرار است در این رقابت‌ها تست دوپینگ گرفته شود، از مواد نیروزا استفاده کردم و با آغوشی باز به استقبال ماموران مبارزه با دوپینگ رفتم و تست دوپینگ دادم تا به هدفم که محرومیت از کشتی بود، برسم.

رضایی در پاسخ به این سوال که چرا از کشتی دلزده شده است و به دنبال بهانه‌ای برای خلاص شدن از این رشته ورزشی بوده، گفت: من عاشق کشتی بودم و شب و روز در رویاهایم فقط افتخارآفرینی در این رشته ورزشی را ترسیم می‌کردم، اما پس از اینکه چند دوره در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات مختلف بالاتر از همه رقبای داخلی قرار گرفتم و عنوان نخست کشور را به دست آوردم و علی اشکانی سرمربی سابق تیم‌ملی من را به هیچ تورنمنت قابل اعتنایی اعزام نکرد و اصطلاحا من را حتی تا سر کوچه‌مان هم نبرد، تمام انگیزه‌ام را برای ادامه مسیر از دست دادم. اشکانی حتی تورنمنت‌های پیش پا افتاده برون‌مرزی را هم از من دریغ می‌کرد چه برسد به مسابقات آسیایی و جهانی. حالا مردم قضاوت کنند که با وجود شخصی مانند علی اشکانی چطور می‌توانستم از کشتی دلزده نشوم؟

این کشتی‌گیر شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است چند ماه دیگر به تایلند بروم و برای حضور در تمرینات و مسابقات ام‌ام‌ای قرارداد ببندم و انشاءالله ادامه فعالیت‌های ورزشی‌ام را در این رشته ورزشی ادامه خواهم داد. امیدوارم هیچگاه شاهد حضور مربیانی مانند علی اشکانی در راس تیم‌های ملی نباشیم تا کشتی‌گیرانی مانند من که یک زمانی عاشقانه و دیوانه‌وار برای رسیدن به موفقیت در کشتی زحمت می‌کشیدند، این‌گونه از کشتی دلزده نشوند و به دنبال خلاصی از این رشته ورزشی نروند. علی اشکانی نقش زیادی در دلزده شدنم از کشتی و روی آوردنم به دوپینگ داشت و باید بگویم که انتخاب اشکانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی بزرگ‌ترین اشتباه در تاریخ کشتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      این دیگه چه دلیلی بود

    • رضا

      فکر کنید روزی بیاد آمار شنیدن خبرهای خوب کشورمون از خبرای بد بیشتر بشه
      البته از آن ما خبرای ما خوبیم همه بدن نه واقعا خوب طوری که بشود دید و شنید و حس کرد خوبی و خوشی را
      چه میشه روزی بیاد

    • بدون نام

      مگه اسلحه پشت گردنت بود؟

      اگه واقعا راست میگی به بنا میگفتی به این دلیل نمیام تو کشتی
      این کارت عذربدتر از گناه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج