جاباما
۹۸۵۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیشنهاد نوروزی بازیگر زن مشهور به مردم

کمند امیرسلیمانی درباره نوروز و اینکه در این ایام خلوت و سکوت تهران را بیشتر دوست دارد و از برنامه‌های فردی مثل پیاده‌روی بیشتر لذت می برد سخن گفت و به مردم هم توصیه کرد که در نوروز حتما پیاده روی داشته باشند.

خبرگزاری مهر: کمند امیرسلیمانی درباره نوروز و اینکه در این ایام خلوت و سکوت تهران را بیشتر دوست دارد و از برنامه‌های فردی مثل پیاده‌روی بیشتر لذت می برد سخن گفت و به مردم هم توصیه کرد که در نوروز حتما پیاده روی داشته باشند.

کمند امیرسلیمانی از اینکه نوروز چندسالی است که برایش مفهوم همیشگی را ندارد گفت و بیان کرد: نوروز جذابیت سابق را برایم از دست داده است. پیش از این شاید مراسم و آیینی برای این ایام برگزار می کردیم که هم اکنون حس و حال آن از دست رفته است.

وی در بیان دلیل خود برای این موضوع اضافه کرد: شاید آنقدر درگیر حواشی نوروز می‌شویم که دیگر خود نوروز هیچ لذتی برای ما ندارد. ما تا شب عید همه کار می‌کنیم تا آخرین لحظه ها خیابان پر از ترافیک است و همه برای تحویل سال لحظه شماری می کنند تا بالاخره چند روز شهر خلوت شود و برای مدتی بتوانیم استراحت کنیم. با آمدن نوروز هم دوباره نگران کارهای بعد از نوروز هستیم و چند روز سال نو هم مثل باقی روزهای سال می گذرد و می رود.

بازیگر سریال «پدرسالار» با بیان اینکه تنها لحظه تحویل سال است که همیشه برایش اهمیت دارد، اظهار کرد: من دوست دارم در این لحظه بتوانم در یک آرامش و سکوتی باشم و دقایقی با خود و خدای خودم خلوت کنم و درونیاتم را برای خداوند بازگو کنم. خودم هم نمی دانم اما همانطور که گفتم شاید در روزمرگی های زندگی، مسایل عید تا حدودی دچار حاشیه شده است ولی مسلما نمی‌توان منکر هوای خوب بهاری در سال نو شد.

امیرسلیمانی با اشاره به خلوت و سکوت تهران در نوروز عنوان کرد: من دوست ندارم در ایام عید از تهران خارج شوم زیرا شهرمان خلوت و ساکت است و از طرفی هم دوست دارم سفر کنم. این تعطیلات تنها دوره ای است که فکر می کنم می توانم فکرم را باز و خودم را برای ۳۶۵ روز دیگر آماده کنم. من در این ایام پیاده روی می کنم و بیشتر برنامه‌های فردی دارم. از کارهای دیگری که می کنم این است که دفترچه تلفنم را جلوی خودم می گذارم و با کسانیکه در طول سال نتوانستم با آنها صحبت کنم تماس می گیرم و ایام عید به بهانه تبریک سال نو حالشان را می پرسم.

وی در پیشنهاد خود به مردم برای گذران ایام نوروز بیان کرد: من به مردم پیشنهاد می کنم در نوروز مواظب سلامتی شان باشند، مواظب خوردنی‌های نوروزی باشند، پیاده روی را جزو برنامه شان بگذارند. فکر می کنم نوروز مهمترین عید ایرانیان است که باید خیلی به آن اهمیت داده شود نه فقط در سطح خانواده ها بلکه در سطح جامعه و کشور باید به آن اهمیت داد و من نمی دانم که اصلا در مراکز آموزشی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود که نوروز چیست و یا هفت سین چه فلسفه ای دارد؟ بالاخره ما ایرانی هستیم و باید به آداب و رسوم ایرانی توجه بیشتری شود.

بازیگر سریال «همسایه ها» با اشاره به تله فیلم «رستم و سهراب» که پیش از این در آن بازی کرده است، گفت: این تله فیلم به کارگردانی فرشید احمدی ساخته شده است و من آن را در اصفهان بازی کردم که کار کلاسیکی است و برای خودم بسیار جذاب بود. درواقع دکور و دیالوگ ها در این کار به شکل تله تئاتر کار شد و فکر می کنم بعد از مدت ها کاری جدی و چالش انگیز بازی کردم.

بازیگر فیلم «مهریه بی بی» در پایان برای مردم آرزو کرد که در سال نو آرامش روحی داشته باشند و خاطرنشان کرد: اگر اینها باشد به نظرم همه چیز وجود دارد و آرزوی دیگرم این است که مهربانی که همیشه در میان مردم ایران وجود داشته و زبانزد خاص و عام بوده است دوباره به میان مردم بازگردد. به نظرم این مهربانی ها در میان ایرانیان درحال کمرنگ شدن است و رفتارها کمی خصمانه شده‌اند. امیدوارم این لطافت ها و مهربانی ها دوباره بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج