۹۸۵۵۷۸
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

با اتهام‌زنی هیچ ابهامی رفع نمی‌شود آقای روحانی

عباس عبدي، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی به صحبت‌های روحانی که عده‌ای از منتقدان را بلندگوی بیگانگان خوانده بود، واکنش نشان داد.

برترین‌ها: عباس عبدي، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در واکنش به صحبت‌های روحانی که عده‌ای از منتقدان را بلندگوی بیگانگان خوانده بود، در یادداشتی نوشت:«رئیس جمهورمی‌گوید:«اقلیت کوچکی هستند که حرف بیگانگان را تکرار می‌کنند و بلندگوی بیگانگان شده‌اند و صبح تا شب راجع به آمارها و درمان و پیشرفت کشور تردید می‌کنند.»

این بخش حرف که؛ عده‌ای صبح تا شب در امار و پیشرفت و ... تردید می‌کنند کاملا درست است.

ولی علت ان وجود چنین افرادی نیست. بلکه ناتوانی مخاطبان این ایرادات در توضیح و رفع این ابهام‌ها است که این نگاه را در عده‌ای ایجاد و این تشکیک‌ها را بیشتر می‌کند. حکومتی که پاسخگو و به عملکرد خود مطمئن باشد قوی‌ترین نیروهایش را در مقام پاسخگویی قرار می‌دهد و توجیه و اقناع مردم را یکی از وظایف مهم خود می‌داند.

با اتهام‌زنی هیچ ابهامی رفع نمی‌شود آقای روحانی

حتی اگر گرایشی هم به بیگانه باشد نیز علت آن بد ذاتی مردم نیست. در حقیقت فقدان اتکای داخلی و نداشتن امید به رفع ابهامات در داخل کشور عامل این وضع است. کافی است نگاهی به کیفیت پاسخگویی رسمی در باره مهمترین مساله روز کشور یعنی کرونا بیندازید تا متوجه عمق فاجعه پاسخگویی و رفع ابهامات شوید.

راه حل ساده است. ایرادات را بشنوید و درست پاسخ دهید. جامعه داوری خواهد کرد. با جار و جنجال و اتهام‌زنی هیچ ابهامی رفع نمی‌شود. سهل است که بر تعداد آنها افزوده خواهد شد. در چنین فضایی حتی ایرادات ناروا هم پذیرفته می‌شوند.

ای کاش نگاهی به نتایج نظرسنجی‌های رسمی در باره ارزیابی مردم از این موارد انداخته می‌شد. اگر این ایرادگیری‌ها اثری ندارد که خوب نیازی به حساس شدن نداشت. و اگر اثر دارد، متولیان امور باید در جهت رفع این ابهام‌ها بکوشند و با محکوم کردن آن نه به خود و نه به حکومت و نه به جامعه خدمتی نمی‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیکاره اینم، یکسره نظرمیده، و باید همه هم قبولش کنن!!!!!! آخه مگه میشه ؟ مگه داریم؟؟؟

    • بدون نام

      خدا قوت پهلوون، اگر این نظرات شما که شامل همه چی میشه از آشپزی گرفته تا اقتصاد و سیاست و امنیت و... نباشه, مردم تو این دوران کرونایی چیزی برای سرگرم شدن نداشتند آقای عبدی!!؟

    • رجبی

      کاملادرسته،درمجلسیکه قراره درباره مشکلات مردم وکشورصحبت بشه،آنهم کسانیکه درخانه ملت جلسه میگیرن،جلسه غیرعلنی چه صیغه ایست؟رزمندگانیکه زمانی وقتی دوستانشون شهیدوزخمی میشدن ضمن پرکردن جای خالی شان وآوردنشان بعقب،عملیاتهاراادامه داده وپیروزی بادستخالی علیه یکدنیاراباین کشورتقدیمکردن،آیابایددرپیری بامشکلات جسمی،روحی،روانی بهشون۷۵۰هزارتومن ماهیانه بدیم وبگیم بودجه نداریم،آنوقت تاگروههای دیگردم مجلس تحصن میکنن سریع سرکیسه راشل میکنن،حتی بکسانیکه میلیاردهاپول رادربانکهای خصوصی برای سودبیشترگذاشته بودن وبانکهابالاکشیده بودن ازبیت المال داده شد.

    • بلایای اسمانی

      چرا درکشور ما ارزش خودرو پراید نسبت به افراد بیشتر شده! همه چیز ارزش مالی پیدا کرده ،بجز جان انسانها وافراد !که در طول شبانه روز بنا به دلایل مختلف ازقبیل !زلزله ،سیل،تصادف،اعتیاد،سکته،افسردگی،قتل،حوادث،نبود ایمنی در محل کار،ووووو،،،، صورت میگیرد،

    • حسن

      این عبدی خیلی پرو شده نمیدانم از کجا اینها فعال سیاسی شدند اینها از سیاست سر درمیاورند در ایران مد شده هرکس صبح زود از خواب بیدار شوند دوبار اسنه کند. میگویند فعال سیاسی اینها فقط بلد هستند با تنش اسم شان را بزرک کنند خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج