۹۸۵۶۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سرنوشت پژمان منتظری برای فرشید تکرار می‌شود؟

در صورت ادامه حضور سعادتمند در مدیرعاملی باشگاه باید دید سرنوشت چه برای فرشید اسماعیلی رقم خواهد خورد.

خبرورزشی: مدیران باشگاه استقلال بنا داشتند از چند روز آینده باب مذاکره با چند بازیکن که این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد را باز کنند و در همین راستا تمدید قرارداد با علی کریمی، فرشید اسماعیلی و... در اولویت قرار داشت، اما مصاحبه تند و دور از انتظار فرشید اسماعیلی، موضع گیری پیشکسوتان و پیامد‌های حرف‌های فرشید عملاً موضوع مذاکره با او برای تمدید قرارداد را هوا کرد. ساعتی بعد از انتشار حرف‌های اسماعیلی تماس‌ها با او آغاز شد و طبق شنیده‌های ما تعدادی از بازیکنان از حرف‌های او استقبال کردند، چون خودشان هم پول نگرفته و صحبت‌های این هافبک بغض پنهان خودشان هم بود، اما به هر دلیلی نظیر جسارت یا ملاحظه‌کاری نتوانسته بودند این حرف‌ها را به زبان بیاورند.

در صورت ادامه حضور سعادتمند در مدیرعاملی باشگاه باید دید سرنوشت چه برای اسماعیلی رقم خواهد زد؛ هر چند احتمال موضع گیری تند مدیرعامل استقلال علیه فرشید در رسانه‌ها ضعیف است همان‌طور که امیرحسین فتحی واکنشی به حرف‌های پژمان منتظری نشان نداد، اما طوری او را از استقلال کنار گذاشت که به اصطلاح آب از آب تکان نخورد.

فرشید برای فصل بعد اگر در استقلال نباشد همان‌طور که خودش به دوستانش گفته روی زمین نمی‌ماند زیرا سپاهان، تراکتور، فولاد و... که از بودجه بالایی در مقایسه با خیلی تیم‌ها برخوردارند می‌توانند صیاد بازیکن حاشیه‌آفرین این روز‌های استقلال باشند کسی که توسط مجید صالح به مظلومی معرفی شد و از تیم دسته اولی فجرسپاسی به استقلال پیوست. فرشید فروردین سال ۹۸ با خراب کردن پنالتی چیپ برابر پرسپولیس مورد غضب استقلالی‌ها قرار گرفت و در اولین روز اردیبهشت سال ۹۹ شفاف مدیرعامل جدید استقلال را مورد انتقاد قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر خودتون وقتی یک باشکاه بخاطر عدم مدیریت صحیح و عدم نتیجه گیری در مسابقات به بازیکنهای ریز و درشتش اجازه میده در مسائل کلان فوتبال کشور ورود کنن و از وزیر و سازمان و فدراسیون وووو زیر سوال ببرن ، انتظار دارید همین بازیکنها به خودتون یورش نبرن ؟
      این بازیکنهای گستاخ که تنها وظیفه شون بازی کردن باید باشه تربیت شده خودتونن که میخوان در مسائل کلان باشگاه و حتی انتخاب ندیرعانل هم دخالت کنن
      بقول نعروف از هر دستی بدی از همون دست هم میگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج