۹۸۶۱۳۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

جهانبخش: کی‌روش رفت، همه چیز منفی شد

بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت: کی‌روش مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است چون او نمی‌تواند از خود دفاع کند.

خبرگزاری ایلنا: بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت: کی‌روش مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است چون او نمی‌تواند از خود دفاع کند.

علیرضا جهانبخش در خصوص آخرین شرایط این روزهایش در انگلستان و اینکه پدر و مادرش در کنار وی هستند اظهار داشت: متاسفانه شرایط زندگی برای همه مردم دنیا سخت شده و برای من هم در برایتون این شرایط قابل پیش بینی نبود. خوشبختانه ۱۰ روز قبل از به وجود آمدن این شرایط بحرانی خانواده به انگلیس آمدند و حالا در غربت تنها نیستم.

وی در خصوص برنامه تمرینی خود در برایتون به برنامه ورزش و مردم گفت: وقتی این ویروس شدت گرفت ما نسبت به تیم‌های دیگر زودتر تمرینات را تعطیل کردیم. برایتون اولین شهری بود که بیماری را نشان داد و شروع این بیماری در این شهر بود. یکی ۲ بازیکن تیم ما علائمی داشتند که همین موضوع باعث شد برنامه تمرینی و تغذیه ما عوض شود.

جهانبخش تاکید کرد: فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تمرینات تیم ها تعطیل شود و بازیکنان به قرنطینه بروند. باشگاه وسایلی مثل دوچرخه و مواد غذایی برای ما فرستاد و هفته‌ای ۳ بار با اسکایپ ارتباط برقرار می‌کنیم و مربیان و بچه‌ها با هم به این شکل در ارتباط هستیم. البته امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند باعث شده از نظر بدنی عقب نیفتیم.

هافبک برایتون در خصوص شیوه قراردادش با این باشگاه عنوان کرد: یکسری بازیکنان سال آخر قرارداد خود را طی می‌کنند. دستوری که از فیفا آمده این است که این بازیکنان تا آخر فصل فوتبالی باید در اختیار باشگاه باشند. در ۲-۳ هفته اخیر با بازیکنان و مدیران باشگاه تماس تصویری داشتیم و قرار است تصمیمات مختلف بگیرند. فدراسیون فوتبال انگلیس گفته ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود اما بعدا اگر شرایط باشگاه‌ها بهتر شد مبالغ را به بازیکنان برگردانند. البته باشگاه ما این موضوع را قبول نکرد، از سوی دیگر ما بازیکنان تصمیم گرفتیم درصدی از قرارداد ماهانه ما را کسر کنند و به کارمندان باشگاه تزریق کنند. کل تیم هم درصدی از قرارداد را برای بیمارستان‌ها و کسانی که مریض هستند در نظر گرفتند.

وی در خصوص اینکه به شرایط خوبی رسیده بود اما ویروس کرونا بدموقع بازی ها را تعطیل کرد عنوان کرد: درست است. بعد از روزهای سختی که گذراندم شرایط خوبی پیدا کردم و روند رو به رشدم خیلی بهتر شد و قبل از بازی با آرسنال بازی ها لغو شد و احتمال داشت در آن بازی فیکس شروع کنم. حالا باید دوباره بازی ها دوباره به شرایط عادی برگردد و امیدوارم نظر مربی تیم را جلب کنم.

جهانبخش در خصوص اینکه شرایطی که پیرامون پاداش‌های کی‌روش به وجود آمد یادآور شد: بله در این مدت صحبت‌هایی را شنیدم و حرف‌هایی که در این زمینه انجام شد ناجوانمردانه بود. کی‌روش ۸ سال برای فوتبال ما زحمت کشید و دیدید وقتی او از فوتبال ما رفت همه چیز به سمت منفی تغییر کرد. حالا هم او مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است چون او نمی‌تواند از خود دفاع کند. من قبلا در مورد بازیکنان هلند و پاداش‌های آنها در جام‌های جهانی گذشته هم صحبت کردم و گفتم شرایطی که آنها در مورد پاداش داشتند اصلا با ما قابل قیاس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس عشقه

      مافیا تو ایران درست کرده بود ا

    • پرسپولیس عشقه

      بازی کردن با تیم های درجه سه جهان چه افتخاری داره

    • بدون نام

      معلومه بایدم دفاع کنی وقتی چند بازیکن درهر بازی باید توترکیب باشن چون ترکیب وسیستم بازی تدافعی بود یعنی مهاجم هم نقش مدافع داشته باشه تو یه بازی میدیدی شش تا بازیکن هجومی توترکیب اصلی هستند بایدم دفاع کنی اصلا یه سری بازیکنا کجابودن

    • بدون نام

      از کی روش دفاع می کنی مطمئن باش به تیم ملی دعوت نمیشی

    • امین نا

      امیدوارم‌کسایی که باعث رفتنش شدن روز خوب تو ورزش نبینن

    • چین ، قاتل بین المللی

      نه که وقتی بود ۴ تا ، ۴ تا جام گرفتیم . حالا که رفته آمار منفی شده .

      پاسخ ها

      • کیروش بزرگ

        خدا از سر باعث بانیش نگذره که گند زدن به تیم ملی مثل کیروش دیگه هیچوقت تو فوتبال ایران نمیبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج