جاباما
۹۸۶۴۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

انصاریان: از تتلو خواستم حرمت کریمی را نگه دارد

مدافع اسبق باشگاه پرسپولیس معتقد است نباید کاری کنیم امثال علی کریمی هم بروند.

خبر ورزشی: علی انصاریان قرار است در ایام ماه مبارک رمضان با سریالی جدید روی آنتن شبکه یک برود. با او درباره این سریال و البته ماجرای اختلاف تتلو و علی کریمی گپی زدیم. همین‌طور درباره ماجرای حضور جنجالی‌اش در برنامه دورهمی.

بعد از حضور در برنامه دورهمی که انصافاً خیلی قسمت بانمک و پرمخاطبی بود، یک هجمه‌ای هم به خاطر ماجرای لیوان پیش آمد! درباره اش حرف بزن.

من ۲۰ سال فوتبال بازی کردم. می‌دانم که به هر حال اگر کار درست نکنی می‌گویند اشتباه است. یک وقت‌هایی کار درست هم کنی می‌گویند اشتباه است. من همیشه سعی کردم حرف راست بزنم و دروغ نگویم. خیلی‌وقت‌ها شاید به خاطر دروغ نگفتن هم ضرر کردم. نمی‌توانم به هر طریقی دروغ بگویم. راستش من به دورهمی رفتم تا همراه با مهران مدیری خوش بگذرانیم. به مردم هم خوش بگذرد. به هر حال در آن فشار کرونا و ناراحتی مردم دوست داشتم دل مردم شاد شود. یک ساعت و نیم برنامه بود. چهار بار هم برنامه بازپخش شد و با هر ۴ بار مردم خندیدند. همین خوب است. همین برای من بس است.

بعضی فوتبالی‌ها گاهی از مدیری ناراحت می‌شوند. به خاطر این‌که مدام می‌گوید فوتبالی نیستم و بعد مهمان فوتبالی برای بهتر کردن برنامه‌اش دعوت می‌کند. تو این انتقادها را قبول داری؟

مهران مدیری از فوتبال خیلی کم می‌داند، اما چیزی را که باید می‌داند. آدمی نیست که بنشیند و فوتبال نگاه کند. ولی به هر حال فضای برنامه‌اش می‌طلبد با همه قشری گفت‌وگو کند.

استقلالی است یا پرسپولیسی؟

او طرفدار هیچ‌یک از این دو تیم نیست. بازی‌های استقلال و پرسپولیس را نمی‌بیند. واقعاً فوتبالی نیست.

اخیراً ماجرای توهین‌های تتلو به علی کریمی هم خیلی سوژه شد. نظر تو را در این باره می‌خواستیم بدانیم.

به نظر من یک سوء‌استفاده یا یک سوء‌تفاهم پیش آمده. مسئله‌ای که مهم است این است که حرمت‌ها باید نگه داشته شود. من اتفاقاً با امیر تتلو در این باره صحبت کردم.

واقعا؟ چه گفتید؟

به او گفتم حرمت علی کریمی را نگه‌دار. ما باید حرمت اسطوره‌ها را حفظ کنیم و خراب‌شان نکنیم. در مملکت ما می‌گویند اسطوره مرده را عشق است. ببینید درباره تختی چه حرف‌هایی می‌زنیم! هنوز برای‌مان مهم است که نگویند او خودکشی کرده است. تختی یک اسطوره است. یا مثلاً آقا فردین، مگر وقتی ایشان از دنیا رفت نگفتیم کاش می‌گذاشتیم بازی کند؟ درباره ناصر ملک‌مطیعی مگر این حرف‌ها را نزدیم؟ تا رفتند یادشان افتادیم. علی کریمی که زنده است. باید حرمت‌ها حفظ شود.

خب تتلو پذیرفت؟ الان مشکل حل شده؟

او به من گفت تو هرچه بگویی قبول دارم. بعد هم دیدید که یک پست گذاشت و من را هم تگ کرد. تتلو هم جایگاه خودش را دارد. از نظر من او آدم باهوشی است. کسی که شعر می‌گوید، آهنگ می‌سازد و می‌خواند واقعاً باهوش است. منتها دوست دارد مخالف جریان آب شنا کند. خود ما با تتلو چه کردیم که با این‌همه استعداد گذاشت و رفت؟ کاری نکنیم امثال علی کریمی هم بروند. من با علی ۳۰ ساله رفیقم. درست نیست که حرمت‌ها را بشکنیم.

برای ماه رمضان هم داری سریال بازی می‌کنی.

بله یک سریال پلیسی است که در مشهد بازی می‌کنیم. قرار است شب‌های احیا پخش شود. بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رؤیا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرآبی، کیمیا خلج، مریم مؤمن و خیلی از دوستان و بازیگران خوب هم در این سریال حضور دارند.

چه شد حضور در این کار را قبول کردی؟

من عاشق سریال‌های ماه رمضان هستم. عشقم سریال‌های رضا عطاران بود. بعد از افطارها با ذوق و شوق این سریال‌ها را می‌دیدم. دوست دارم در سریال‌های ماه رمضان بازی کنم.

پس کار جدی است؟

بله، برای نیروی انتظامی مشهد است که سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی هم تا الان کمک زیادی به ساخت آن کرده‌اند.

چرا مثل پژمان سریال طنز بازی نکرده‌ای که آن پتانسیل واقعی‌ات کشف شود؟

ببین من نمی‌توانم طنز بازی کنم. اگر کسی سوتی بدهد یا چیز خنده‌داری بگوید من قهقهه می‌زنم! البته قبلاً در دو کار طنز بازی کرده‌ام. ولی به هر حال هر چیزی بگویند اجرا خواهم کرد. فی‌البداهه چیزهای خوبی می‌گویم. در برنامه مهران مدیری هم دیدید این اتفاق افتاد. به خاطر این است که فیلم زیاد می‌بینم و کتاب هم زیاد می‌خوانم. اسم پژمان را هم آوردید. این را بگویم که تیزر کار جدیدش را دیدم غش کردم. به نظرم سریال «زیرخاکی» که پژمان آن را بازی کرده، عالی است.

در سریال جدیدت چه نقشی بازی کرده‌ای؟

نقش یک پلیس را بازی کرده‌ام. پلیسی که البته ویژه و خاص است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دادا دوطرف رو گرفتی که نه سیخ بسوزه ن........! علی کریمی رو دنیا میشناسه بادفتر نقاشی قابل مقایسه نیست. یه دروغی هم راجع به مطالعه وکودکی.... تو دور همی گفتی که بچه محلات میدونن خالی بستی!...

    • amir

      شما بیخود کردی اسم کریمی رو هم جلوی این فاسد آوردی ، تتلو دیگه چه خری این دیوونه رو الکی بزرگش نکنید .

    • ایرانیم اصیل واصل.

      اگه ادم درست وحسابی بوودی که نبایددلالی میکردی وبه اون عوضی بگی حرمت علی اقارونگهداره.اون درحدی نیس که کسی بخوادبین اون وعلی اقاواسطه بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج