۹۸۶۴۰۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نسخه‌‌های عجیب سیاست‌مداران جهان برای کرونا

کرونا روز به روز در کنار کشتار جهانی که به راه انداخته چهره واقعی برخی را که فکر می کنند از همه چیز سر در می آورند نمایان تر می کند. از چهره وطنی که با خوردن ادرار شتر به جنگ کرونا می رود و هندی هایی که ادرار گاو را داروی این ویروس می دانند تا سیاستمداران و سران برخی از کشور ها که با پیشنهادهایشان فقط کار را برای کادر درمانی که در حال مبارزه با کروناست سخت تر می کند.

روزنامه حراسان: کرونا روز به روز در کنار کشتار جهانی که به راه انداخته چهره واقعی برخی را که فکر می کنند از همه چیز سر در می آورند نمایان تر می کند. از چهره وطنی که با خوردن ادرار شتر به جنگ کرونا می رود و هندی هایی که ادرار گاو را داروی این ویروس می دانند تا سیاستمداران و سران برخی از کشور ها که با پیشنهادهایشان فقط کار را برای کادر درمانی که در حال مبارزه با کروناست سخت تر می کند. به تازگی ترامپ پیشنهاد داده به مردم مواد ضد عفونی مثل وایتکس تزریق کنند تا شاید باعث درمان کرونا شود. پیشنهادی که به گفته متخصصان خطرناک و روش رایجی برای خودکشی است. در ادامه به چند پیشنهاد خطرناک و غیر علمی تعدادی از سران کشورهای جهان اشاره می کنیم.

بلاروس - سونا، هاکی و کار روی تراکتور

نسخه‌‌های عجیب سیاست‌مداران جهان برای کرونا

رئیس جمهور مادام‌العمر بلاروس بر خلاف همه کشورهای جهان هیچ قانونی بر منع آمد و شد و رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با کرونا وضع نکرده و همه مشاغل در این کشور به کار خود ادامه می دهند. الکساندر لوکاشنکو چندی پیش در مصاحبه‌ای تلویزیونی مدعی شده درمان طبیعی ویروس کرونا، خوردن ودکا، سونا، کار روی تراکتور و بازی هاکی روی یخ است.ادعاهای لوکاشنکو درباره ضدویروس بودن یخ در حالی است که طبق تحقیقات دانشمندان ویروس کرونا یک ویروس سرمادوست بوده و مصرف مشروبات الکلی و تاثیری در بهبود یا پیشگیری از کرونا ندارد.

ماداگاسکار - چای گیاهی

نسخه‌‌های عجیب سیاست‌مداران جهان برای کرونا

آندری راجولینا، رئیس‌جمهوری ماداگاسکار یک روز پس از کاسته شدن اقدامات مربوط به محدودیت رفت و آمد در سه شهر اصلی گیاه درمنه را برای درمان کرونا مفید دانست . رئیس‌جمهوری ماداگاسکار گفت: «نتایج این چای گیاهی در هفت روز قابل مشاهده است.» این داروی نوشیدنی که «کرونای ارگانیک» نامیده شده، از گیاه «درمنه» تولید می‌شود.پیش از این دانشمندان درباره خطرات داروها و نوشیدنی‌های گیاهی آزمایش نشده هشدار داده بودند اما رئیس‌جمهوری ماداگاسکار با رد این اظهارات گفت که این نوشیدنی به کودکان دانش‌آموز داده خواهد شد، زیرا که «محافظت از ملت ماداگاسکار» وظیفه اوست.

ترکمنستان - بخور و دود کردن عنبر نسارا

نسخه‌‌های عجیب سیاست‌مداران جهان برای کرونا

قربانقلی بردی‌محمدف رئیس‌جمهور ترکمنستان هم از مردم کشورش خواست برای مبارزه با کرونا از بخور عنبرنسارا و دود آن استفاده کنند. نورمحمد امانی بیسوف وزیر بهداشت ترکمنستان هم با اشاره به این توصیه‌ها تاکید کرد، طب گیاهی و روش‌های سنتی مقابله با بیماری‌های واگیردار اهمیت بسیار زیادی دارند. وزیر بهداشت ترکمنستان همچنین با اشاره به مندرجات کتاب رئیس‌جمهور کشورش بیان کرد، فلفل قرمز که برای معالجه آنفلوآنزا به کار می‌رود در مقابله با کوویدـ۱۹ هم کارایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahtam

      ماشالله چ نظارتییی دارن این رئیس جمهورا خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج