جاباما
۹۸۶۴۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

خطیر: آقای زنوزی! این دفعه با بد کسی در افتادی

معاون سابق باشگاه استقلال نسبت به حواشی روزهای اخیر و صحبت‌های مالک تراکتور صحبت کرد.

خبرورزشی: روز گذشته محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور اتهامات سنگینی علیه علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده، معاون سابق باشگاه استقلال و مدیرعامل سابق ماشین‌سازی مطرح کرد و آنها را به تبانی علیه این باشگاه و فوتبال ایران در پرونده کوین کنستانت متهم کرد.

علی خطیر در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو ورزش در خصوص صحبت‌های زنوزی اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای مبارزه با هوای نفس است و بهترین فرصت است که با خودمان خلوت کنیم و از خدا بخواهیم که گناهان ما را مورد آمرزش قرار دهد. واقعیتش باید بگویم این داستان که مطرح شده مربوط به ۴-۵ ماه قبل است. در مورد پرونده کنستانت هرکسی که فوتبال را دنبال می‌کند ماجرای این بازیکن را می‌داند. اینکه شما قبل از بستن قرارداد با هر بازیکن تست پزشکی بگیرید یک اصل در فوتبال است و انجام تست پزشکی بعد از قرارداد قابل قبول فیفا و هیچ نهادی نیست. در باشگاه تراکتور با این بازیکن قرارداد ۴ ساله بستند و حتی زنوزی به مدیران باشگاه گفت با این بازیکن هر چه زودتر قرارداد امضا کنید و بعد از او تست پزشکی گرفتند و گفتند قلب بازیکن مشکل دارد. آنها از بازیکن شکایت کرده و قراردادش یک طرفه فسخ می‌کنند و او هم از این بابت از باشگاه شکایت کرد. در این میان با توجه به ارتباطی که با نصیرزاده داشتیم و به درخواست او وارد پرونده شدم و با وکیل کنستانت صحبت داشتیم و متوجه شدیم او درخواست ۱,۶ میلیون دلار داشته است.

وی افزود: زنوزی می‌خواهد مشکلات مدیریتی خودش را در باشگاه تراکتور روی دوش دیگران بیاندازد. ما باید یک جا ریشه این تهمت زدن‌ها را قطع کنیم. اینکه می‌آیند و می‌گویند تبانی صورت گرفته حرف زشتی است و من مطمئناً از زنوزی بابت تهمت‌هایی که به من زده است شکایت می‌کنم. من یک پیام برای زنوزی فرستادم که آن را عیناً‌ می‌خوانم. برای او نوشتم که با بد کسی در افتادی و در دادگاه هم دیگر را می‌بینیم و فکر کردی چون پول داری می‌توانی هر غلطی دلت خواست بکنی.

خطیر ادامه داد: آقای زنوزی چه پولی رد و بدل شده که بخواهد تبانی صورت بگیرد؟ چه کسی با چه کسی تبانی کرده است؟ آقای نصیرزاده در جریان است که پول هتل و نهار و شامم را هم خودم دادم و پولی نگرفتم. نصیرزاده شاهد است که درخواست ۱,۶ میلیون دلاری داشتند که آن را به ۵۰۰ هزار دلار رساندیم و به آنها گفتم این توافق را انجام دهید و به نفع خودتان است. در ۹۰ درصد پرونده‌ها بازیکنان پیروز می‌شوند و فقط ۱۰ درصد باشگاه‌ها پیروز می‌شوند. من اگر تبانی کرده بودم می‌آمدم به شما خط بدهم که توافق کنید؟ به آنها گفتم ۱-۲ قسطش را هم بدهید و بقیه اش را هم پرداخت نکنید از شدت سنگینی پرونده کاسته می‌شود. چطور می‌توانید انقدر راحت تهمت بزنید؟

وی افزود: این افراد از عمد چنین کارهایی انجام می‌دهند چرا که حیاتشان در ایجاد بحران است. خطاب به زنوزی می‌گویم اتفاقا اتهام تبانی فقط و فقط و فقط متوجه خود شماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهام

      آفرین خوب جواب این مرتیکه رو دادی،پرسپولیسیها یاد بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرتیکه خودت و مدیران فاسد و بیت المال خور پیروزی هستند

      • بهزاد

        هرکس به طرف خودش نگامیکنه این اغادر حد پرسپولیس نیست که بخوان جوابشو بدن.چون بزرگ میشه....

    • بدون نام

      خطیر هیچی ازت بعید نیست

    • بدون نام

      خطیر همه جا دلالی می کنه

    • بدون نام

      زنوزی باید ازفوتبال حذف بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم های حروم خوری مثل شما به پول بیت المال و بچه یتیم‌ عادت کردین فیفا از سال بعد گفته هر لیگی تو دنیا بخواد وزارت ورزش تیم داری کنه از همه بازی های بین المللی ۵ سال محروم‌میشه و کلی جریمه چون‌وزارت ورزش هر کاری میکنه تیم خودش رو قهرمان کنه حتی شده فردوسیپور و کفاشیان و دادکان و انسانهای عادل رو کنار بزاره با داورهایه وزارتی قهرمان پوشالی بشه تازه افتخارم‌میکنین

    • بدون نام

      بیش از چهل سال است فوتبال دو قطبی یا سرخ یا قرمز بیت المال را به تاراج برده و رقابت سالم را از فوتبال ایران گرفته و مدیران و وزارت نشینانش فوتبال را به فساد کشونده اند حالا باید مردی شجاع مثل زنوزی بیاد کل فسادها و کثافتکاریهایشان را افشا کنه آره بدیهی است لاشخورها بهش حمله کنند زنده باد زنوزی

    • بدون نام

      حالا میبینیم اقایه خطیر کیف گاپ‌شما خبر نداری با کی در افتادی چون‌اقایه نصیرزاده به همه چیز اعتراف کرده شما خبر ندارین با چه کسی در افتادی هم تراکتور و هم‌استقلال رو به خاک سیاه نشوندی با پولشویی بچه هایی مثل تورو چنان ادب خواهیم کرد تا دیگه احدی جرعت نکنه پول ایرانی رو با وکیل و بازیکن خارجی بالا بکشه دزدهایه کثیفی مثل تو با ابرویه ایران ما بازی کردن فقط فرار نکن مرد باش

    • کوید۱+۱۸

      نصیرزاده خودش متهمه بعدخطیراونوبعنوان شاهدمعرفی میکنه

    • پیرمرد پرسپولیسی

      توونصیر زاده دلال بازی تان گل کرد وکنستانت روشیر کردید که علیه باشگاه شکایت کنه و راهکارها وزد وبند های حقوقی روهم بهش یاددادین تا ازاین شکایت بازیها به پول و پله ای برسه وحتما هم حق دلالی شما ونصیر زاده محفوظه ،من اگه جای زنوزی بودم بجای این همه اتهام وتهدید از سوی شماها ،یه زنگی به حقیقی می زدم بیاد خدمتتون ویه اظهار ادبی بکنه .

    • بدون نام

      دمت گرم این دزدرو سر جاش بشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج