۹۸۶۶۶۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

منزوی: با عوام‌فریبی استقلالی‌ها را گول می‌زنند

عضو هیات مدیره استقلال به اتفاقات پیش آمده در این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: خوب نیست که استقلال از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

خبرگزاری ایلنا: کامران منزوی، عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اتفاقاتی که در مورد عدم پرداخت پول به میلیچ و دیاباته و همچنی ادعای آن‌ها مبنی بر سندسازی اظهار داشت: ما ابتدا یک نکته‌ای را به شما بگویم و آن هم این است وقتی فصل گذشته دربی رفت را باختیم و من بسیار ناراحت بودم یک نفر در فضای مجازی شروع کرد به جوسازی و اعلام کرد که من می‌خواستم خرج تیم را از جیب شخصی‌ام پرداخت کنم، اما این آقا مانع از این کار شده است.

وی ادامه داد: ایشان شماره مرا در صفحه شخصی‌اش گذاشت و جالب اینکه چندین نفر آ‌ن را لایک کردند و هر چه بد و بیراه بود به من زده شد برایم جالب بود که چرا هواداران استقلال فریب این آدم را خوردند.

منزوی افزود: آقای سعادتمند کاش قبل از اینکه می‌خواست از این فرد درخواست کمک کند باید از مدیران قبلی مانند افتخاری، فتحی، توفیقی، سوالاتی را می‌پرسید. خوب نیست که استقلال از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

عضو هیات مدیره خاطرنشان کرد: در زمان حضور فتحی در مدیریت استقلال یک نفر آ‌مد و به فتحی گفت من یک میلیارد تومان برای استقلال جمع‌آوری کردم و حتی از فتحی درخواست گرفتن سلفی نیز داشت، اما بعد از یک مدت معلوم شد که عوامفریبی کرده است. من در جریان این نیستم که چه کسی از کجا و چگونه قرار بوده به استقلال کمک کند، زیرا ما در جریان این موضوع نبودیم یعنی در واقع به ما نگفتند.

وی افزود: یک نکته دیگر را هم باید بگویم و آن هم این است که اسناد دولتی باشگاه استقلال چگونه الان در فضای مجازی پخش می‌شود و چگونه به بیرون درز کرده است. باید بگویم مشکلات استقلال فراتر از این حرف‌ها است و ابتدا باید بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      شما خودت سر دسته عوامفریبی هستی داداچ

    • بدون نام

      با این کارا هیچ قصدی جز فراری دادن بهترین بازیکنان رو ندارن فقط میخوان تیمو نابود کنن اما یادشون نره اون بالا هم خدایی هست ،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج