جاباما
۹۸۶۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

این لژیونر اروپایی دوباره راهی قطر می‌شود؟

این احتمال وجود دارد که امید ابراهیمی یک بار دیگر به تیم الاهلی قطر بازگردد.

خبرآنلاین: امید ابراهیمی هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که در نقل و انتقالات تابستانی دو فصل پیش از استقلال راهی قطر شد و با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوست، یکی از بازیکنان ثابت این تیم به حساب می‌آمد که به غیر از غیبت در یک مسابقه به دلیل محرومیت، در ۲۱ بازی دیگر فصل به میدان رفت و نمایش خوبی ارائه داد.

درخشش این هافبک ملی‌پوش ایرانی در الاهلی موجب شد تا مورد توجه باشگاه یوپن قرار بگیرد و با عقد قراردادی یک‌ساله راهی این تیم بلژیکی شود و در لیگ این کشور یک بار دیگر بدرخشد.

ابراهیمی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم یوپن بلژیک بوده احتمالا در پایان فصل به پایان کارش در فوتبال اروپا می‌رسد و دوباره به لیگ ستارگان قطر برمی‌گردد. هافبک ۳۲ ساله پیشین استقلال که احتمالا در تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ هم دعوت خواهد شد،قبل از آنکه به بلژیک برود، سعی داشت تا باقی مانده یک ساله قراردادش با الاهلی را فسخ کند، اما بعد از توافق با مسؤولان باشگاه قطری، قراردادش را تا پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تمدید کرد تا به‌عنوان بازیکن قرضی و به مدت یک فصل به یوپن محلق شود و حالا با توجه به مدت باقی مانده از قراردادش با باشگاه الاهلی،ابراهیمی احتمالا یک فصل دیگر در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج