۹۸۷۸۵۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

رادو: من دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس هستم

دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: بعد از رفتن «علیرضا بیرانوند» اکنون نوبت من است که دروازه‌بان شماره یک باشم و این فرصت را از دست نمی‌دهم.

ایرنا: «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از زمان شیوع ویروس کرونا به کروواسی رفته و منتظر شروع دوباره لیگ است تا به ایران برگردد و در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کند.

این دروازه‌بان در رابطه با شرایط کرونایی کشورش، شرایط خود در قرنطینه و خیلی از مسایل دیگر گفت‌ و گویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

کرواسی در شرایط کرونایی چگونه است؟

اینجا هم مانند همه دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و همه مردم در قرنطینه به سر می‌برند و با وجود اینکه آمار این بیماری در کرواسی بسیار پایین است و در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مبتلایان کمتری دارد اما همه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند تا وضعیت بهتر شود. این یک مشکل جهانی است و همه باید دست در دست هم دهند تا این ویروس هر چه زودتر در دنیا ریشه کن شود.

شرایطت در قرنطینه چگونه است؟

من پس از بازگشت از ایران ۱۴ روز در قرنطینه بودم و پدرم یک باشگاه خانگی برایم درست کرده بود تا بتوانم در آنجا تمرین کنم و پس از آن به یک روستای خالی از سکنه رفتم تا بتوانم تمرینات هوازی خودم را انجام دهم و همراه پدرم که مربی دروازه‌بانان است و دوستم که یکی از دروازه‌بانان خوب کرواسی است در آنجا تمرینات خوبی انجام دادیم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم.

تغییر چهره دادی و موهایت را زدی؟

هیچ آرایشگاهی در کرواسی باز نیست و من به خاطر رعایت نکات بهداشتی تصمیم گرفتم موهایم را بزنم چرا که در این شرایط هم راحت‌تر هستم و هم از لحاظ بهداشتی اینگونه باشم بهتر است.

هنوز زمان شروع لیگ مشخص نیست، این شرایط را چگونه می‌بینید؟

سلامت افراد بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و نباید سلامتی آنها به خطر بیافتد. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که شروع لیگ خطری برای سلامتی نداشته باشد به طور قطع خیلی مشتاق هستم که لیگ شروع شود.

آیا برای شروع لیگ آماده هستید؟

حتی بیشتر از قبل آماده هستم و بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم.

این روزها همه بازیکنان پرسپولیس از شرایط مالی باشگاه ناراحت هستند، تو چطور؟

مدیربرنامه من با باشگاه صحبت کرده و آنها قول دادند تا ۱۰ روز آینده خیلی از این مشکلات حل می‌شود و گفتند که بلافاصله پس از اینکه به ایران برسم، درصدی از قراردادم را می‌دهند.

«علیرضا بیرانوند» فصل آینده پرسپولیس را ترک می‌کند، باشگاه با خیلی از دروازبانان دیگر در حال مذاکره است و در این میان نام دروازبانانی مثل «پیام نیازمند» مطرح شده است، آیا تو با این وجود باز هم برای فصل آینده دروازبان ذخیره هستی؟

بیرانوند به طور حتم با عملکردش ثابت کرده است که بهترین دروازبان ایران و آسیاست. برای من بودن در پرسپولیس یک افتخار بزرگ است اما این را باید بگویم که من چند سال در این باشگاه نیمکت نشین بودم و بعد از رفتن بیرانوند دیگر نوبت من است که درون دروازه پرسپولیس باشم و من این فرصت را از دست نمی‌دهم. هر دروازه‌بانی که به پرسپولیس بیاید به طور حتم آنقدر خوب است که لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشد. با تمام احترامی که برای دروازه‌بانی که قرار است بیاید اما او باید منتظر شانسی باشد که با وجود من درون دروازه قرار بگیرد. من سال‌ها اینجا بودم و حالا نوبت من است که دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رادوی متعصب و دوست داشتنی

    • بدون نام

      بیرو سوراخه.
      خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        چته کیسه؟

    • بدون نام

      تو فیکس قلب پرسپولیسی♥️

    • آیدا

      رادو دل ها

    • محمد عرفان عسگرزاده

      رادو خیلی بی جنجالی و به نظر من بهترین دروازبانی که اصلاً حاشیه درست نمی کند رادو "رادوشوویچ " با عشق
      من یکی از آرزو هایم می خواهم با رادوشوویچ ملاقات کنم و خیلی صبر کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج