۹۸۸۱۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بیرانوند قبل از بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و ستاره تیم ملی ایران اولین و تنها بیرانوندی نیست که در فوتبال ایران درون دروازه ایستاده است.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و ستاره تیم ملی ایران اولین و تنها بیرانوندی نیست که در فوتبال ایران درون دروازه ایستاده است.

پرسپولیسی ها قبل از اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیمشان شود با یک دروازه بان دیگر با همین اسم مشابه روبرو شده بودند. در هفته یازدهم لیگ برتر هشتم،پرسپولیس با تمامی ستاره هایش به در ورزشگاه ازادی به مصاف برق شیراز رفتند.

در این بازی علاوه بر افشین قطبی هایی چون علی کریمی ، کریم باقری ،نیکبخت واحدی و البته پائولو دی کارمو مهاجم جنجالی و برزیلی پرسپولیس در ترکیب این تیم حضور داشتند. پرسپولیس در این بازی که با حضور تماشاگران پرتعدادش برگزار می شد در همان دقیقه ۲۴ دروازه برق شیراز را روی حرکت دی کارمو و علی کریمی باز کرد. در این صحنه دی کارمو در تک به تک با دروازه بان برق شیراز موفق نبود و توپ برگشتی را علی کریمی در دو مرحله تبدیل به گل کرد.

بیرانوند قبل از بیرانوند

اما دروازه بانی که در این صحنه مانع از گلزنی دی کارمو شد و شاید سرنوشت مهاجم برزیلی را عوض کرد نامش سجاد بیرانوند بود که در آن دوران در برق شیراز بازی می کرد. این دروازه بان که آن زمان 23 ساله بود و در ترکیب برق شیراز بازی می کرد هشت سال قبل از علیرضا بیرانوند در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران پرسپولیس به میدان رفت هرچند دوبار دیگر توسط کریم باقری و علیرضا نیکبخت واحدی دروازه اش در آن بازی باز شد.

بیرانوند قبل از بیرانوند

سجاد بیرانوند بعد از برق شیراز در تیم هایی چون سایپا و مس رفسنجان هم بازی کرد اما در این سال ها یک بیرانوند دیگر در عالم دروازه بانی ایران ظهور کرد که به نوعی باعث فراموشی نام او شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین شاملو

      بهترین خبری بود که عمرم شنیده بودم واقعا خسته نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج