جاباما
۹۸۹۳۹۲
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

بادامکی: مدیریت پرسپولیس هنر می‌خواهد

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید با این وضع نمی‌توان جام‌های بین‌المللی در ایران برگزار کرد و نیاز به مجهز کردن ورزشگاه‌های شهرستان‌ها به بهترین امکانات هست.

ایسنا: حسین بادامکی، بازیکن پیشین پرسپولیس و ابومسلم درباره مدیریت پرسپولیس و مشکلات مالی بازیکنان گفت: به هر حال پرسپولیس در این چند سال آنقدر خوب نتیجه گرفته است که نمی‌توان به آن ایراد گرفت. مدیریت باید به قولی که به بازیکنان داده شده، عمل کنند زیرا بازیکنان انتظار دارند و روی این پول‌ها حساب باز کرده‌اند.

او ادامه داد: دولت و وزارت ورزش اگر نمی‌تواند به این ۲ باشگاه برسد، آن‌ها را در عمل خصوصی کند. سال‌ها است که حرف از خصوصی‌سازی می‌زنند اما انگار دلشان نمی‌خواهد این ۲ باشگاه خصوصی شوند. دولت و وزارت وزرش اگر می‌خواهند این ۲ باشگاه را نگه دارند، باید هزینه‌های سنگین این ۲ تیم را نیز قبول کنند و از زیر بار آن شانه خالی نکنند. متولی و مدیریت این ۲ باشگاه بودن هنر می‌خواهد و باید به دست کسی سپرده شود که دلش هم به حال استقلال و هم به حال پرسپولیس بسوزد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره سرنوشت لیگ نوزدهم و احتمال برگزاری ادامه آن از ۱۵ خرداد گفت: ما نمی‌توانیم خودمان را با کشورهایی چون فرانسه و هلند مقایسه کنیم. باید ببینیم برنامه فیفا و به خصوص AFC چگونه است و با توجه به لیگ قهرانان آسیا، برای ادامه لیگ برنامه‌ریزی کنیم. به هر حال بسیاری از تیم‌ها از لحاظ امکانات و بازیکن ضعیف هستند و فشردگی مسابقات می تواند دست آن‌ها را در پوست گردو بگذارد و بازیکنان‌شان را مصدوم کند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید برنامه‌ای بچینند که به نفع همه تیم ها باشد و نه تنها چند تیم خاص.

او درباره درخواست میزبانی ایران برای جام ملت‌های ۲۰۲۷ گفت: ما پتانسیلش را داریم اما کار هم زیاد داریم. باید تمام استادیوم‌های ما بازسازی شوند و مجهز به امکانات پیشرفته شوند. ورزشگاه‌ها و کمپ‌های تمرینی ما هنوز استانداردهای اولیه را ندارند و نمی توان با وضعیت الآن، حتی یک جام چهارجانبه برگزار کرد. شهرستان‌های ما نیاز به رسیدگی دارند و این وظیفه فدراسیون است که همه ورزشگاه‌ها را مجهز کند زیرا ما رقیبان جدی مثل قطر و عربستان داریم که برای میزبانی جام جهانی آماده می‌شوند.

بادامکی در پایان درباره نتایج شهرخودرو با سرآسیایی گفت: این مربی جوان است و به جز بازی‌های آسیایی، توانسته نتایج خوبی را با شهرخودرو در لیگ برتر بگیرد. او نیاز به زمان دارد و با توجه به این که بازیکنان بین‌المللی و باتجربه آسیایی کم دارد، نباید انتظاری از او در لیگ قهرمانان آسیا داشت و باید فقط امیدوار بود که شهرخودرو بتواند دوباره سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرور تاج لنگی استقلال حقیر

      هنر نزد ایرانیان است تو بس خخخخ.

    • سرورتاج لنگی استقلال حقیر

      کور شود هر آن کس که نتوان دید ......استقلال چینی.......

    • سرورتاج لنگی استقلال حقیر

      بازیکنای استقلال چینی اند چون اصلا کیفیت ندارن


      قبول دارین.....

    • بدون نام

      ی روز ی استقلال ی میره پیش ی پیشگو میگه ببخشید تیم ما کی قهرمان میشه بعد پیشگو میگه ببخشید ما پیشگویی بلای صد سال انجام نمیدونم.....

      قبول دارین استقلال بدبخت هست...

    • پرسپولیس افشین جون.تا آخر پات هستیم ..

      کماندار تیم ما آرش


      پرچمت بالاس.....

    • پرسپولیس افشین جون.تا آخر پات هستیم ..ولی دخترم *****%*

      پرسپولیس پرچمش بالاس............ ما دخترا پای تیمون هستم به یاد دختر آبی


      روحش شاد...

    • پرسپولیس افشین جون.تا آخر پات هستیم ..ولی دخترم *****%*

      دختر آبی روحت شاد.........

    • پرسپولیس

      هر جا لازم باشه مینویسم که تا ابد اسیر پرسپولیسم

      به نام شششششششششششششششششش.

    • بدون نام

      اسیر پرسپولیس بودی که چند دقیقه قبل از شروع دربی درحالیکه اماده شده بودی بری توی زمین اسمت را حتی از ۱۸نفرهم خط زدن و اجازه ندان وارد زمین چمن بشی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج