جاباما
۹۸۹۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

صادقی: همان‎هایی که استرا را هوا کردند، دنبال بردنش به تیم ملی‌اند!

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: الان یک خطری که قبلاً گفته بودم و کسی گوش نکرد دوباره باشگاه را تهدید می‌کند.

خبرورزشی : مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: الان یک خطری که قبلاً گفته بودم و کسی گوش نکرد دوباره باشگاه را تهدید می‌کند.

امیرحسین صادقی درباره انتشار سند مالی که بین باشگاه استقلال و عبدالرضا موسوی به امضا رسیده تا پولی که به این باشگاه کمک کرده است را با سود پس بگیرد با ما همکلام شد.

اسناد قرارداد پول قرضی موسوی به باشگاه را دیدید؟

بله، من همیشه تا حدی که لازم است احترام افراد را حفظ می‌کنم ولی اگر جایی قرار باشد به شخصیت و پرستیژ باشگاه و هوادار توهین شود خودم سپر بلای همه می‌شوم و یک تنه با همه دعوا می‌کنم. یک بار هم در یک برنامه زنده تلویزیونی نشستم و گفتم آقای فتحی برو! شما به درد باشگاه استقلال نمی‌خورید. شما زحمتت را کشیدی ولی برو و بگذار استقلال به آرامش برسد.

همان زمان که استراماچونی قهر کرده بود؟

بله! اما این اتفاق نیفتاد و از درون باشگاه کاری کردند که استراماچونی برود. الان خبر رسیده که استرا را تیم ملی می‌خواهد. الان همان‌هایی که استرا را هوا کردند دارند سیاستی را دنبال می‌کنند که او را به تیم ملی بیاورند. هوادار هم تا بخواهد حرفی بزند نمی‌گذارند و اسمش را اغتشاشگر می‌گذارند.

چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد؟

من سال‌ها در این تیم توپ زدم و از این باشگاه به جام جهانی رفتم. افتخارات زیادی با این پیراهن به دست آوردم و دلیلش چیزی نبوده غیر از این پیراهن. این پیراهن دست به دست شده و من افتخار این را داشتم که ۷ سال پیراهن جواد زرینچه را بپوشم. این پیراهن همیشه بوده و دیگران رفته‌اند. اسم استقلال مانده و بوده ولی این‌ها الان از یک خط خبری بسیار وحشتناک پیروی می‌کنند.

چه خطی؟! بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

با وریا که حرف می‌زدم به شدت نگران بود. می‌گفت شروع لیگ را چه‌کار کنیم. به او گفتم شما سربازانی هستید که باید فقط بجنگید. ولله، بالله، تالله این حرف‌ها نیست. شما بازی کنید، وزیر ورزش که هیچ، بزرگتر از او هم بیاید نمی‌تواند کاری کند. گفتم باید حد و حدودها و حرمت‌ها را حفظ کنید. من بازیکن، وظیفه‌ام بازی کردن است و باید وظایفم را انجام بدهم. سرمربی یک جایگاه و مدیر یک جایگاه دیگر دارد و نباید تداخل کاری ایجاد شود.

مسئله اعتصاب و پست ینستاگرامی را می‌گویی؟

بله! ولی الان یک خطری که قبلاً گفته بودم و کسی گوش نکرد دوباره باشگاه را تهدید می‌کند.

چه خطری؟

اینکه پیشکسوتان را به جان باشگاه می‌اندازند. درباره مصاحبه فرشید اسماعیلی، یکی می‌گوید خوب کرد حرف زد، یکی می‌گوید بد کرد حرف زد. آقایان پیشکسوت! جان مادرتان درباره بازیکن حرف نزنید.

به هر حال آن‌ها هم درباره استقلال احساس نگرانی دارند؟

آخر افرادی هستند که می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.

درباره کمک مالی موسوی به استقلال حرفی نمی‌زنید؟

آقایی که آمدی به استقلال کمک کردی و رفتی با فلان کس بستی و می‌خواهی کاری کنی که رسانه‌ای شود. شما به استقلال پول داده‌ای که از مالیاتش معاف شوی. شما ۱۰ میلیارد پول داده‌ای و ۵/۱۲ میلیارد می‌خواهی برداری! دنبال چه چیزی هستی؟ دنبال غرامت هستی؟ پول داده تا از مالیات معاف شود حالا می‌خواهد ۲/۵ میلیارد هم از اصل پول بیشتر بگیرد؟ شما استقلالی هستی؟ کجای شما به استقلال می‌خورد؟

شما از قبل موسوی را می‌شناختید؟

بله! شما که سر تمرین صبا داشتی با علی دایی تمرین پنالتی می‌کردی! بغلش می‌کردی! بعد که علی دایی علیه‌ات حرف زد با او هم دشمن شدی! بعد پشت سر من حرف می‌زنی که شب بازی قلیان کشیده‌ام!

درباره شما این حرف را زده بود؟

او در جواب پیغام هواداری که از او سؤال کرد پرسپولیسی هستی یا استقلالی گفته بود بروید از امیرحسین صادقی بپرسید که شب بازی چرا رفتی قلیان کشیدی؟ اگر تهدید می‌کنی بیا بگو شب کدام بازی، کجا، با چه کسی و در چه مکانی من داشتم قلیان می‌کشیدم؟ شما دنبال شهرت هستی که می‌روی به علی دایی می‌چسبی! کاش علی دایی درباره این آدم حرف می‌زد. او حجب و حیا را حفظ می‌کند و چیزی نمی‌گوید.

با وجود همه این مشکلات فکر می‌کنید تکلیف سعادتمند چه می‌شود؟

به هر حال الان سعادتمند آمده است! آقای پیشکسوت! خوب یا بد، هر انتقادی داری برو باشگاه به خودش بگو! هر کاری کنیم او الان مدیرعامل باشگاه است. بروید ارتباط بگیرید و با خودش حرف بزنید. راه انتقاد کردن مصاحبه علیه باشگاه نیست. من در جلسه‌ای که با او داشتم به سعادتمند هشدار دادم که مراقب دور و بری‌هایت باش به ویژه رسانه‌هایی که بعضاً دنبال اهدافی غیر از رسالت اصلی کارشان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالا صادقی چه فعاله روزی یه مصاحبه ازش چاپ میشه:))

    • ۶۶۶

      ابن زبون بسته خیلی دوست داره دیده بشه،دلم براش میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج