۹۸۹۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مظاهری در جمع برترین دروازه‌بان‌های آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا تیم‌های منتخب چهار دوره از لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند. در این میان رشید مظاهری گلر ملی پوش تراکتوری‌ها نامزد رسیدن به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۶ است.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا تیم های منتخب چهار دوره از لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند. در این میان رشید مظاهری گلر ملی پوش تراکتوری ها نامزد رسیدن به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۶ است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از امروز به دنبال انتخاب تیم های منتخب چهار دوره از لیگ قهرمانان آسیا ب انتخاب کاربران است و در اولین گام پنج دروازه بان منتخب این بازی ها را اعلام کرد تا پس از آن با رای کاربران سایت، گلر اصلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ را انتخاب کند.

محمدرشید مظاهری از ذوب آهن ایران، خالد عیسی از العین امارات، ایگناتی نستروف از لوکوموتیو ازبکستان، شوساکو نیشیکاوا از اوراواردز ژاپن و جانجتویچ از اف سی سیدنی استرالیا، پنج نامزدی هستد که با توجه به عملکرد خوب خود در بازی های ۲۰۱۶، حالا به دنبال رسیدن به عنوان بهترین گلر رقابت ها هستند.

مظاهری که این روزها با پیراهن تیم تراکتور در لیگ برتر حضور پیدا می کند در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ با پیراهن ذوب آهن به میدان می رفت و در پایان نیز توانست عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد. او در ۸ بازی ذوبی ها ۵ بار دروازه خود را باز شده دید و بارها برابر حملات مهاجمان تیم های مختلف ایستادگی کرد.

گلر ملی پوش وقت ذوب آهنی ها در ۸ بازی که برابر رقبای آسیایی ایستاد در ۵ بازی موفق شد کلیت شیت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد. او البته در سیوهای خود مهارت ویژه ای هم داشته چرا که از مجموع سیوهای او برای مهار توپ در ۸۵.۳ درصد موفق بود که در نوع خود درصد جالبی به نظر می آید.

مظاهری در جمع برترین دروازه‌بان‌های آسیا

سایت رسمی ای اف سی درباره مظاهری می نویسد: همراه با لخویا که اکنون الدحیل نامیده می‌شود، ذوب‌آهن مستحکم‌ترین خط دفاع را در مرحله گروهی داشت و در شش بازی تنها دو گل خورد. این عملکرد بیشتر به‌خاطر نمایش چشمگیر محمدرشید مظاهری در دروازه ذوب‌آهن بود. کسی که یک دروازه‌بان برجسته در این مسابقات بود. ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مقابل العین حذف شد، اما مهارهای مظاهری جلوه‌ای ماندگار از او به جای گذاشت.

در هر صورت رای گیری ای اف سی برای انتخاب بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 از صبح امروز آغاز شده و در این میان مظاهری تاکنون موفق شده عنوان بهترین را در اختیار داشته باشد. خالد عیسی از العین امارات نزدیک ترین رقیب به گلر ملی پوش ایرانی است.

نکته جالب درباره مظاهری و لیگ قهرمانان آسیا اینکه، رشید در بازی های سال 2018 موفق شده بود با کیفیتی بالاتر در مسابقات حضور داشته باشد و در نهایت عنوان بیشترین سیو و درصد موفقیت را پس از پایان بازی به نام خود بزند. با این حال باید دید آیا نام او در میان نامزدهای سال های بعدی لگ قهرمانان آسیا نیز دیده خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ذوبی

      دوستان ملی فکر کنید ولطفا تو سایت ای اف سی بهش رای بدید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج