۹۸۹۹۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش جلالی به شروع تمرینات گل‌گهر

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به بازیکنان‌مان اعلام کردیم از ۱۵ اردیبهشت به تمرین بیایند تا از آن‌ها تست‌های پزشکی بگیریم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به بازیکنان‌مان اعلام کردیم از ۱۵ اردیبهشت به تمرین بیایند تا از آنها تست‌های پزشکی بگیریم.

مجید جلالی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌گهر قرار است تمرینات خود را از فردا (۱۵ اردیبهشت) آغاز کند، اظهار داشت: باید کم کم از بازیکنان‌مان تست بگیریم تا در صورت شروع تمرینات، آماده باشند. به بازیکنان‌مان اعلام کرده‌ایم که فردا به باشگاه بیایند تا از آنها تست‌های پزشکی بگیریم. بعد از آن هم منتظر خواهیم ماند تا ببینیم برای شروع تمرینات چه دستوری داده خواهد شد.

وی در مورد زمزمه‌های شروع مسابقات لیگ برتر و اختلاف نظری که بین مدیران باشگاه‌های مختلف در این زمینه وجود دارد، گفت: این چیزی نیست که ما بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم. کسانی که در حوزه سلامت فعال هستند دستور دادند مسابقات متوقف شود و حالا هم همان افراد باید در این باره نظر بدهند. این چیزی نیست که ما بخواهیم در مورد آن نظری داشته باشیم.

جلالی در مورد اینکه گفته می‌شود فرهاد پورغلامی از کادر فنی گل گهر جدا شده است، عنوان کرد: این موضوع هنوز مشخص و قطعی نیست. پورغلامی اندکی مریض بود و به همین دلیل به انزلی رفت تا بعداً در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج