۹۹۰۰۲۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

جلسات پی‌درپی برای سه تصمیم بزرگ در سپاهان!

این روزها که لیگ در تعطیلی به سر می برد، مدیران باشگاه سپاهان و مسئولان شرکت فولاد مبارکه باید تصمیمات مهم و تاثیرگذاری را اتخاذ کنند.

ورزش سه: این روزها که لیگ در تعطیلی به سر می برد، مدیران باشگاه سپاهان و مسئولان شرکت فولاد مبارکه باید تصمیمات مهم و تاثیرگذاری را اتخاذ کنند.

لیگ برتر در شرایطی به حالت تعطیلی درآمده که سپاهان مهم ترین رقیب پرسپولیس طی لیگ های هجدهم و نوزدهم شرایط خوبی ندارد و با ۱۰ امتیاز پایین تر از این تیم در جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاید خیلی از سپاهانی ها این ۱۰ امتیاز اختلاف را به رسمیت نشناسند و به همین خاطر هم بود که انرژی زیادی از سوی بخش های مختلف این باشگاه طی هفته های گذشته صرف شد تا با ادله هایی که ارائه می کنند، نتیجه دیدار لغو شده برابر پرسپولیس را عوض کنند تا در بهترین حالت، اختلاف را به ۴ امتیاز برسانند؛ با تمام این تفاسیر اما کمیته استیناف تقریبا همان رایی را صادر کرد که کمیته انضباطی اعلام کرده بود و حالا در صورت ادامه رقابت‌ها، کار آنها برای کسب ششمین قهرمانی اصلا ساده نخواهد بود؛ هر چند در چارچوب رقابت های جام حذفی آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی با استقلال مصاف بدهند و شانس زیادی برای کسب قهرمانی دارند.

در واقع اتفاقات دیدار برگشت لیگ نوزدهم سپاهان برابر پرسپولیس بود که این باشگاه را در شرایط ویژه ای قرار داده و به همین دلیل مدیران باشگاه سپاهان با همفکری مدیران شرکت فولادمبارکه، باید طی روزها و هفته های آینده در رابطه با سه موضوع مهم تصمیم گیری کنند؛ سه موضوعی که در ادامه به آنها می پردازیم و آینده باشگاه تحت تاثیر آنها قرار خواهد گرفت.

1- به CAS شکایت می کنند یا از خیرش می گذرند؟

مدیران سپاهان باید به زودی جمع بندی کنند و ببیند آیا می خواهند برای پیگیری نتیجه دیدار لغو شده برای پرسپولیس به CAS شکایت کنند یا از خیر این شکایت و هزینه هایی که برای باشگاه به همراه می‌آورد، گذر خواهند کرد.

در این بین کنایه های مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف به باشگاه سپاهان که گفته بود، آنها می توانند برای سوئیس گردی شکایت کنند و کلی هم هزینه کنند، بر این تصمیم تاثیرگذار خواهد بود. سپاهان البته بلافاصله پس از صدور حکم کمیته استیناف و اظهاراتی که دادرس داشت، از او شکایت کرده است ولی تصمیم گیری در مورد شکایت به CAS چیزی است که به زودی در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

2- انتخاب مدیرعامل جدید

منشا این موضوع هم به دیدار پرسپولیس و سپاهان بازمی گردد؛ جایی که مدیران شرکت فولاد مبارکه عملکرد مسعود تابش در ماجرای لغو بازی را مناسب و حساب شده ارزیابی نکردند تا این چهره پرتجربه سپاهانی ها از سمت خود برکنار شود.

پس از تابش، منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان که البته بیش از اینکه تخصص فوتبالی داشته باشد، در کارخانه ای مهره ای مهم به شمار می رود، به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی شد ولی به دلیل مشغله کاری فراوانی که در کارخانه دارد، تمایلی برای انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید ندارد.

طی روزهای گذشته از واعظ آشتیانی و سعید آذری به عنوان گزینه های مدیرعاملی سپاهان نام برده شد ولی هر کدام با سناریوهایی متفاوت حضورشان منتفی شد. همچنین فیروزی معاون اجرایی و مدیر حراست باشگاه نیز فرد دیگری بود که حضورش رد شد تا همچنان گمانه زنی ها پیرامون مدیرعامل جدید باشگاه ادامه داشته باشد.

روز گذشته باشگاه سپاهان خبری روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد و اعلام کرد به زودی مدیرعامل جدید باشگاه معرفی می شود و از رسانه ها خواست تا از گمانه زنی در این مورد پرهیز کنند و ما هم در این متن به خواسته باشگاه سپاهان احترام می گذاریم و به پرداختن به این موضوع در همین حد بسنده می کنیم تا مدیران باشگاه با مشارکت مدیر و مسئولان شرکت فولاد مبارکه بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند.

3- ماندن یا رفتن قلعه نویی

در پایان این فصل قرارداد امیرقلعه نویی که در ابتدایی لیگ هجدهم با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست، خاتمه پیدا خواهد کرد. مدیران باشگاه با استخدام امیرقلعه نویی و بازگرداندن او به سپاهان توانستند، اوضاع و احوال نابسامان تیم را سامان ببخشند و این تیم را از سرگردانی در رتبه های میانی و حتی پایینی جدول رده بندی که در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم گریبان این تیم را گرفته بود، نجات دهند و همچنین به رقابت های آسیایی بازگردند ولی خواسته های آنها از پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فرارتر از این چیزها است.

هواداران و رسانه های سپاهانی انتظار دارند، امیرقلعه نویی در پایان دومین سال همکاری، ششمین قهرمانی را برای آنها به همراه بیاورد و یا حداقل در جام حذفی آنها را به جام برساند؛ خواسته ای که سال گذشته پرسپولیس با برانکو در هر دو جام ممکن مانع آن شد و در لیگ نوزدهم هم شرایط برای سپاهان با توجه به حکم کمیته استیناف برای رسیدن به رتبه نخست سخت شده است.

ضمن اینکه در جام حذفی نیز سپاهان باید به استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند و در صورت پیروی در این دیدار به نیمه نهایی می رسد و باید با سه تیم دیگر یعنی پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد. بی شک پس از انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه سپاهان که به زودی محقق می شود، تصمیم بزرگ بعدی در مورد امیرقلعه نویی و آینده او در اصفهان خواهد بود.

البته باید این موضوع هم در نظر گرفت که آیا امیرقلعه نویی با توجه به صحبت هایی که در مورد بازگشت او به استقلال شنیده می شود و همچنین پیشنهادهای جدی‌ای که از چند تیم های لیگ برتری نظیر شهرخودرو دارد، تمایلی به ماندن به در سپاهان دارد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروید هر جا دلتون خواست شکایت بکنید.شما باید به قهرمانیهای پرسپولیس عادت بکنید

    • بدون نام

      هرجا پول باشه قلعه نویی هم اونجاست

    • بدون نام

      هر کی با پرسپولیس کبیر در اوفتد , ور افتد ...خخخخخخ

      پاسخ ها

      • متین

        خراب کردی ،،کبیر کجا بود بگو پولشوی

    • میلاد شهرکی

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج