۹۹۰۱۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فریبا: حواس سعادتمند به تمدید قرارداد‌ها باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: واقعاً باعث تأسف است که آدم از باشگاه استقلال اخباری می‌شنود که باعث می‌شود خجالت بکشد.

خبرورزشی: بهتاش فریبا اوضاع این روز‌های استقلال را مناسب نمی‌داند و ابراز امیدواری می‌کند بزرگتر‌های تیم و قدیمی‌تر‌ها برای ایجاد آرامش در باشگاه پا پیش بگذارند.

آقای فریبا! اوضاع استقلال در روز‌های کرونایی اردیبهشت‌ماه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

واقعاً باعث تأسف است که آدم از باشگاه استقلال اخباری می‌شنود که باعث می‌شود خجالت بکشد. البته کلاً در این اوضاع که روزی ۸۰، ۹۰ نفر از هموطنانم از بین می‌روند دوست ندارم درباره استقلال و فوتبال حرف بزنم ولی آدم اتفاقاتی را می‌بیند و می‌شنود که دلش به درد می‌آید.

کدام اتفاق؟

اتفاقات که کم نیستند! این آخری هم که جعل سند و فتوشاپ. بعد هم وام عجیب و غریب! نمی‌دانم چه بگویم. باشگاه استقلال با این عظمتش به چه روزی افتاده که یک نفر در اروپا برایش سند جعل می‌کند و آبروی تیم و باشگاه را می‌برد. به خدا استقلال فقط این تیم امروز و ۲۰، ۲۵ بازیکن امروزش نیستند. این باشگاه پیشینه ۷۰ ساله دارد و آدم‌های زیادی زحمت کشیدند تا این تیم به اینجا رسیده است. نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد؟ فکر می‌کنند استقلال تیم ۲ روزه است!

این ایراد به چه کسی وارد است؟ مدیرعامل جدید؟

نه، او که تازه دو روز است آمده و شاید هنوز اسامی کارکنان باشگاه را هم بلد نیست. او نیامده اسیر مشکلاتی شده که از قبل به او رسیده است. فقط آرزو می‌کنم اگر نمی‌تواند مشکلی را حل کند لااقل او مشکلی روی مشکلات قبلی ایجاد نکند گرچه تصمیماتی گرفته شده که روزانه روی مشکلات باشگاه اضافه می‌شود. روز به روز روی بدهی‌ها می‌آید. البته بزرگتر‌های تیم باید پاپیش بگذارند و تیم را به سوی آرامش ببرند.

در کنار این مسائل چه موضوع مهم دیگری درباره استقلال وجود دارد؟

قطعاً مهمترین موضوع می‌تواند بحث ۷، ۸ بازیکنی باشد که قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد. اگر کسی به این موضوع فکر نکند حتماً تیم به مشکل می‌خورد. می‌دانم الان اولویت‌های مهم سعادتمند روی موضوع تهیه پول و بدهی‌های بازیکنان داخلی و خارجی است ولی لابه‌لای مسائل مهم باید این موضوع خیلی اساسی را هم جای بدهد که با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است حرف زده شود.

معاون ورزشی جدید باشگاه می‌تواند این کار را بکند؟

هر کس مسئولش است باید مراقب وضعیت این روز‌ها باشد. به هر حال با پیش زمینه ذهنی که بابت مسائل مالی ایجاد شده این مسئله می‌تواند بیش از بقیه روز‌ها فکر جدایی را به سر برخی بازیکنان بیاورد. در این صورت باشگاه باید آن‌ها را حفظ کند. این کار دو فایده مهم برای تیم دارد.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

اول اینکه ساختار کلی تیم برهم نمی‌ریزد و بعد تیم از هزینه اضافی معاف می‌شود. پول که نیست، بدهی هم که هست و حالا این وسط باید پول رضایتنامه هم بدهند و هزارتا مشکل دیگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج