۹۹۰۵۹۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

منصوریان: از شهرتم برای کمک به مردم استفاده می‌کنم

ملی پوش ووشوی بانوان کشورمان گفت: به همراه خواهرم در رقابتهای قهرمانی جهان دو مدال طلا را برای ایران به دست آوردیم و سال۹۸ از لحاظ ورزشی یکی از بهترین سال زندگی‌ام بود.

خبرگزاری فارس: شهربانو منصوریان در گفت و گویی در خصوص در این روزهای کرونایی به چه کاری مشغول است، اظهار کرد: بعد از اینکه مشکل کرونا پیش آمد، فعالیت در باشگاه و ورزش حرفه ای کنسل شده و هیچ در آمد و حقوق ثابتی نداریم. در حال حاضر نیز اکثر اوقات خود را با پسرم می‌گذارنم و چاره ای نیست باید با این بیماری کنار بیایم و با مراعات این مشکل را نیز سپری کنیم.

قهرمان آسیا و جهان با اشاره به تفاوت های تمرین خانه با باشگاه، عنوان کرد: شرایط تمرینی خانه با اردو فرق‌های زیادی دارد و دو ساعت تمرین مستمر خیلی بهتر از هر جای دیگر است. وقتی در خانه تمرین می‌کنی بچه صدایت می زند، مهمان می‌آید و یا اتفاق دیگر می افتد که تمرین را باید قطع کنید و در محیط باشگاه تمرین می‌کنیم انگیزه تاثیرگذار است.

منصوریان: از شهرتم برای کمک به مردم استفاده می‌کنم

ملی پوش وزن 70- کیلوگرم ووشوی بانوان در خصوص اینکه در کارهای خیریه نیز حضور داشت، گفت: با بروز این بیماری خطرناک کرونا در سراسر کشور سعی کردم به نوبه خودم به اقشار ضعیف و کم درآمد کمک کنم و روزهای آخر سال 98 با یاری و همراهی همسرم برخی از اقلام و مایحتاج ضروری را تهیه کردیم و به دست نیازمندان برساندیم. از صفحه مجازی و شهرتم در ورزش استفاده می‌کنم تا بتوانم کمکی به مردم بکنم.

قهرمان جهان در خصوص عملکرد ورزشی در سال98 و برنامه اش برای سال 99، تاکید کرد: سال98 از لحاظ ورزشی یکی از بهترین سال زندگی‌ام بود. به همراه خواهرم الهه در رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی چین توانستیم دو مدال طلا را برای ایران به دست بیارویم. برای سال 99 هم با وجود این شرایط بیماری کرونا هیچ برنامه ریزی ندارم ولی تصمیم گرفته بودم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و یک خوشرنگ دیگر بگیرم.

منصوریان در خصوص اینکه در بخش بانوان رکورددار مدال است، خاطرنشان کرد: تنها بانوی در دنیا هستم که 5 مدال طلای قهرمانی جهان، 3 نشان طلای آسیا، 4 تا مدال طلای جام جهانی و نقره بازی‌های آسیایی را دارم و از این نظر رکورد بسیار ارزشمندی را از خود بجای گذاشته ام. مدال طلای 2019 قهرمانی جهان را به پسرم تقدیم کردم چون تازه به دنیا آمده بود و آن موقع سه ماهش بود و زیاد در کنارش نبودم.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون ووشو نیز گفت: رئیس جدید فدراسیون ووشو باید برنامه و تدارک خوبی برای آینده ووشو کشور داشته باشد و برای آماده‌سازی در مسابقات اردوها را بیشتر کند تا ملی پوشان در رقابتهای بین المللی بهتر نتیجه بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهلا جمال زایی

      شیرزنان ایرانی خداقوت خداقوت.ماباداشتن چنین دختران وزنانی بایداحساس غرورکنیم وبه خودببالیم وبه این افتخارآفرینان افتخارکنیم

    • راد

      چه شهرتی؟ این خانم اصلا کیه چه مقام علمی سیاسی اجتماعی هنری دارده؟ در کدام دانشگاه تدریس میکنه؟ ایا غیر از مشت و لگد زدن هنر دیگه ای بلده ؟

    • ایرانی

      شهرت؟؟؟؟!!! جو گیر شدی ها!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بدم جو گیر شده. حالا یکبار ماه عسل اومده فکر کرده الان مشهوره. بیا بیرون از توهم.

    • بدون نام

      چه شهرتی اخه خانم؟ اصلا شما رو کی می شناخت قبل از ماه عسل؟ الانم اصلا کسی باهات کاری نداره و خیلی ها نمیشناسنت.

    • مملی

      آفرین بر شیرزن ایرانی
      10تا مدال جهانی و آسیایی
      کسی اینو میفهمه که ورزش کرده باشد.
      بعضیا فقط بلدند حسادت کنند و غرغر کنند و چشم دیدن هیچکس را ندارند!!متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج