جاباما
۹۹۲۴۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یوونتوس، بخت اول به خدمت گرفتن پوگبا

یک نشریه ایتالیایی از شانس بالای راه‌راه پوشان تورین برای به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد دو باشگاه رئال مادرید و اینتر دیگر نسبت به خدمت گرفتن پل پوگبا علاقه‌مند نیستند، بازیکنی که باشگاه منچستریونایتد با وجود مصدومیت‌هایی که او در فصل جاری داشته رویش قیمتی ۱۰۰ میلیون یورویی گذاشته‌اند.

طبق این گزارش، یوونتوس با این شرایط بخت اول به خدمت گرفتن پوگبای ۲۷ ساله است و می‌تواند او را دوباره به تورین بازگرداند. قهرمان ایتالیا برای عملی شدن این انتقال حتی حاضر است آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یا آرون رمزی، هافبک ولزی‌اش را وارد این معامله کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را زیرنظر دارد، اما یوونتوس شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارد چرا که پوگبا عرق خاصی به راه‌راه پوشان تورینی دارد و رابطه خوبی هم با چندین بازیکن یوونتوس به واسطه حضورش در این تیم بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ دارد.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» هم اخیراً خبر داده بود باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی به جذب پوگبای ۲۷ ساله دارد، اما با توجه به دستمزد درخواستی بالای این بازیکن و رقم مدنظر منچستریونایتد برای فروش این هافبک فرانسوی، کارشان برای به خدمت گرفتن پوگبا در بحران اقتصادی کنونی در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تقریباً غیرممکن است.

این هافبک فرانسوی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشانش در این تیم، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

پوگبای ۲۷ ساله که عملکردش در سال‌های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فراز و نشیب بوده، در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است و این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

قرارداد این هافبک فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد او، مجبور به فروش این بازیکن در تابستان پیش رو هستند، در غیر این صورت پوگبا را در تابستان ۲۰۲۱ به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج