۹۹۲۸۱۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

جدیدی: قانون بد از بی‌قانونی بهتر است

پیشکسوت کشتی گفت: اگر در کشتی قانونی وضع شود باید همه از آن تمکین کنند و اگر هر کشتی‌گیری در هرجایی حضور داشته باشد حقش ضایع نمی‌شود و انگیزه‌اش بیشتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: عباس جدیدی در خصوص چرخه انتخابی اظهار داشت: قانون بد از بی‌قانونی خیلی بهتر است. ما همیشه از قانونمندی و عدالت حمایت می‌کنیم. حق کشتی‌گیر را خوردن و ضایع کردن یکی از گناهان بزرگ است. در مدار قانون و عدالت حق هیچ ورزشکار و قهرمانی نباید ضایع شود. این فرآیند و یا چرخه انتخابی تیم ملی در فدراسیون قبل هم دنبال شد، اما اجرایی نشد. من دوست دارم وجه تمایز این دو را از هم بدانم.

وی افزود: امیدوارم با وجود یک ضمانت اجرایی قوی، این طرح را اجرایی کرد. چرخه انتخابی تیم ملی در صورتی می‌تواند موفق شود که بین کادرفنی و فدراسیون کشتی یک نگاه تعاملی وجود داشته باشد، اما اگر یک نگاه تقابلی باشد، بهترین قانون هم وضع شود، به بار نمی‌نشیند.

جدیدی در خصوص حوزه اختیارات کادرفنی عنوان کرد: من فکر می‌کردم حوزه اختیارات کادرفنی محدود شود، اما در جلسه‌ای که با دبیر داشتیم، این دغدغه‌ام کم شد. یک مقدار این اختیارات کم می‌شود، و اما در جاهای دیگر این اختیارات خیلی بیشتر می‌شود. چون اگر دست کادرفنی در انتخاب باز نباشد بی‌انگیزگی ایجاد می‌کند. کسی که از نگاه فنی باید پاسخگوی برد و باخت تیم باشد، کادرفنی و سرمربی تیم ملی است. این طرح مقداری نیاز به بررسی دارد و این موضوع زمانبر است و امیدوارم این طرح را بشود مقداری جامع و کامل‌تر کرد. ایده بسیار پسندیده‌ای است و جامعه کشتی از ایده‌های نو استقبال می‌کند و از آن نگاه سنتی قدیمی جدا می‌شود و پوست‌اندازی می‌کند. من خسته نباشید می‌گویم به کسانی که در تدوین این طرح حضور داشتند.

پیشکسوت کشتی در رابطه با حق‌خوری‌هایی که در کشتی انجام شده، گفت: در جامعه کشتی یک مسئله که احساس بی‌انگیزگی ایجاد می‌کند این است که کشتی‌گیران نمی‌دانند چگونه انتخاب می‌شوند. این که کادرفنی حق‌شان را بخورد و کسی دیگری را انتخاب کند. همه ما باید از قانون تمکین کنیم و هر کسی هر جای کشور در حال تمرین است این احساس را نداشته باشد که حقش ضایع می‌شود. وقتی بداند یک مقیاسی وجود دارد، سعی می‌کند به آن شاخص‌ها برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      بی قانونی خیلی بهتره پهلوان آدم تکلیفش کاملا روشنه

    • بدون نام

      احسنت آقای عکس

    • بدون نام

      قانون بد مال زمان شاه بود وبی قانونی بعدازانقلاب بوجودآمد جاناسخن ازدل ما میگوئی

    • محمد‌

      نه‌ بابا چی‌ میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج