جاباما
۹۹۳۱۶۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال بازگشایی اصناف پرخطر تهران از اول خرداد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در صورتی که شیب صعودی ویروس کرونا کاهش یابد احتمالا اصناف پرخطر پایتخت از اول خرداد ماه سالجاری بازگشایی می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در صورتی که شیب صعودی ویروس کرونا کاهش یابد احتمالا اصناف پرخطر پایتخت از اول خرداد ماه سالجاری بازگشایی می شود.

قاسم نوده فراهانی افزود: فعالیت اصناف پرخطر پس از بررسی جوانب مختلف از سوی اعضای ستاد مبارزه با کرونا و به دستور دکتر علیرضا زالی از سرگرفته می شود.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مشاغلی نظیر فروشگاه‌های بزرگ، مجتمع‌های تجاری، بازارهای مرکزی سقف‌دار، روزبازارها، نمایشگاه ها و آموزشگاه‌های رانندگی جز مشاغل پرخطر محسوب می شود.

نوده فراهانی، رستوران ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، مراکز بازی، تفریحی، گیم‌نت، باشگاه های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژها، تالارهای پذیرایی و مراسم را از دیگر مشاغل پرخطر برشمرد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: کارکنان اصناف باید از ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی استفاده و دستورالعمل مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمع و ضدعفونی کردن سطوح را رعایت کنند.

نوده فراهانی تصریح کرد: اگر پس از بازگشایی اصناف پرخطر، کارکنان آنها دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت نکنند، با متخلفان به شدت برخورد و محل کسب و کار آنها پلمب می شود.

وی ادامه داد: اصناف به شکل مستمر توسط بازرسان بهداشت، سازمان صمت و تعزیزات حکومتی استان تهران نظارت می شود.

نوده فراهانی گفت: ٤٥٠ هزار صنف در استان تهران و ٢٨٠ هزار واحد صنفی نیز در شهر تهران فعال است.

براساس اعلام کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به شش هزار و ۶۴۰ نفر رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      اکثر کشورهای دنیا مخصوصا اروپا، با اعمال محدودیت شدید و قرنطینه خانگی و فاصله اجتماعی دقیق، به مرز 20هزار کشته رسیدند. این تصمیمات اشتباه، فقط جان مردم را به خطر می اندازد. به قول استاندار خوزستان، انگار مریضی تمام شده!!!! عجله نکنید. حال که نفع نمی رسانی، ضرر نزن.

      پاسخ ها

      • f.m

        دوست عزیز همه جا تعطیل باشه کم کم همه اصناف ورشکست میشن بسته بودن درصورتی منطقیه که صاحب کسب وکار بدبخت نشه .فقط بگین بسته باشه بعدش چه بلائی سرشون میاد مهم نیست

      • آرمان عظیمی

        مخاطب 11:15، من همیشه توی نظرات گفتم محدودیت باشه، اما به اونایی که نیاز دارن، کمک بشه. بعدشم وقتی رعایت نمیشه، چاره ای نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج