جاباما
۹۹۳۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

علیرام نورایی: دوست ندارم مجری - بازیگر شوم

علیرام نورایی با اشاره به استرس اولیه‌اش برای قبول اجرای مسابقه تلویزیونی «شهروند و مافیا» بیان کرد که قرار نیست مجری باشد و حتی نمی‌خواهد در آینده به عنوان مجری-بازیگر شناخته شود.

مهر نوشت: علیرام نورایی با اشاره به استرس اولیه‌اش برای قبول اجرای مسابقه تلویزیونی «شهروند و مافیا» بیان کرد که قرار نیست مجری باشد و حتی نمی‌خواهد در آینده به عنوان مجری-بازیگر شناخته شود.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در مقام مجری مسابقه تلویزیونی «شهروند و مافیا» را روی آنتن شبکه سلامت دارد، د درباره این تجربه تازه خود توضیح داد: من خود را مجری نمی‌دانم بلکه یک بازیگر هستم و دغدغه‌هایم در عرصه بازیگری است و در این سال‌ها تلاش کرده‌ام خود را در همین زمینه حفظ کرده و پیشرفت کنم.

علیرام نورایی: دوست ندارم مجری - بازیگر شوم

وی با اشاره به اینکه همیشه از فعالیت در حوزه‌ای غیر از حرفه خود پرهیز داشته است، گفت: من اصلا نمی‌خواهم در بحث اجرا ورود کنم هرچند دو سه سالی هم بود که پیشنهاد اجرا می‌شد اما همیشه پرهیز می‌کردم، دلم نمی‌خواست به این حوزه ورود کنم. به خصوص که در این سال‌ها تعداد مجری بازیگرها زیاد شده بود و عده‌ای به این موضوع نقد دارند، البته برخی هم دوست دارند که آن‌ها را ببیند با این حال برخی هم نظرشان مثبت نبود. نورایی با اشاره به اینکه بخشی از پرهیز از اجرا به دلیل نگرانی از حاشیه‌ها بوده است، گفت: بخشی هم به این دلیل بود که در خودم نمی‌دیدم که بخواهم اجرا کنم و چون تجربه‌ای در این زمینه نداشتم. ورود به این عرصه می‌توانست برای خودم و حرفه اصلی‌ام خطرناک باشد. نمی‌دانستم از پس آن برمی‌آیم یا ممکن است هر آنچه را که در این سال‌ها به دست آورده بودم، پنبه کند.

وی درباره بازیگرانی به هر حوزه‌ای ورود می‌کنند، اظهار کرد: شاید برخی ده هزار هنر داشته باشند و به نظرم هیچ مشکلی هم ندارد به طور مثال اگر بازیگری در خوانندگی هم خوب باشد ولی در این حوزه وارد نشود، خیانت است. اگر هم برعکس هنرش را نداشته باشد، به مخاطبش و طرفدارانی که او را یک بازیگر خوب می‌دانند، خیانت کرده است. من همیشه در این سال‌ها به این مسائل فکر می‌کردم و در جلسه‌ای هم که با عوامل مسابقه «مافیا» داشتیم به این نتیجه رسیدیم که من مجری برنامه نیستم بلکه راوی آن هستم. بازی به نوعی گرداننده‌ای دارد که ما اسمش را راوی شهر گذاشته‌ایم.

دوست ندارم مجری بازیگر شناخته شوم

نورایی در ادامه درباره تجربه فضاهای مشابه با «مافیا» نیز اظهار کرد: علاقه قلبی من نیست که بخواهم به اجرا ورود کنم و به‌عنوان مجری بازیگر شناخته شوم. دغدغه واقعی من بازیگری است از بیست و چند سال پیش که از طریق دوستان دانشگاهی‌ام به تئاتر ورود کردم دغدغه اصلی من رشد و پیشرفت در بازیگری بود و در این سال‌ها به هیچ کار دیگری جز آن فکر نکرده‌ام.

وی درباره جذابیت مسابقه و پیوستن به آن نیز توضیح داد: من کمتر از ۲۰ ساله بودم که چند بار در «مافیا» بازی کردم و بعد به خاطراتم پیوست، شاید چون قوانین را کاملا نمی‌دانستیم. سال گذشته که این مسابقه پیشنهاد شد در اینترنت قسمت‌هایی از فصل اول را با اجرای بهنام تشکر دیدم و جذب شدم. بعد از آن هم متوجه شدم که چقدر این مسابقه طرفدار دارد و حتی کافه‌هایی هستند که عده‌ای به صورت حرفه‌ای در آن‌ها مافیا بازی می‌کنند و دیدن این دنبال‌کننده‌های جدی و تعصبی برایم جالب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی شهروندمافیا رو خیلی خوب اجرا میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج