۹۹۳۲۸۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

افشاگری رایان گیگز درباره دیوید بکام

بازیکن سابق ولزی منچستریونایتد از دعواهای سر الکس فرگوسن با تمام فوتبالیست‌هایی که در این تیم حضور داشت صحبت کرد، اگرچه او می‌گوید چهار بازیکن در این تیم حضور داشتند که هرگز سرمربی با آنها درگیر نمی‌‎شد.

ایلنا: رایان گیگز، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستریونایتد خاطرات جالبی را از روزهای حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت شیاطین سرخ مطرح کرده است. این سرمربی به عصبانیتش در لیگ برتر انگلیس معروف بود و شاید پرسروصداترین درگیری او در رختکن با دیوید بکام بود که استوک ورزشی رابه صورت این بازیکن کوبیده بود!

گیگز درباره پیوستن دیوید بکام به رئال مادرید صحبت کرد:"من فکر می‌کنم بیشتر اوقات به دلایل فوتبالی اتفاق افتاده است. به این خاطر که شخص یا بازیکنی نفوذ خود را از دست بدهد. یا شاید هم به این خاطر بود که در آن زمان اتفاق می‌افتاد. دمدمی مزاج بودن بکام زیاد می‌شد. او هر هفته مشاجره می‌کرد و زمان جدایی از سمت هر دو طرف فرا رسیده بود. این اتفاق برای چندین بار رخ داده بود."

او همینطور درباره مشکلات شخصی خودش با فرگوسن گفت:"من بارها با او جنگیدم؛ بسیار زیاد. حداقل برای شش یا هفت بار بدون پرداخت حقوق به حالت تعلیق درآمدم. همیشه آسان نیست که بعد از بازی شما در رختکن باشید و به شما بگویند که هیچ تلاشی در جریان بازی نکرده‌اید. نمی‌توانستم چنین چیزی را هضم کنم. بعد، او به من نشان داد که او اهمیت می‌دهد و من حتی قدردانی می‌کردم که او اینگونه است اما فرگوسن من را جریمه می‌کرد تا نشان بدهد چه کسی رئیس است."

گیگز ادامه داد:"در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ من مسابقات را خوب شروع نکردم و در تابستان بود که دیوید بکام منچستریونایتد را ترک کرد. احتمالا او نزدیک‌ترین آدمی بود که با او قرار ملاقات داشتم. در بهترین فرم نبودم و دوره گذر را پشت سر می‌گذاشتم تا سبک بازی من تغییر کند. من آن ریتم را از دست داده بودم اگرچه فرگوسن هرگز به من چنین چیزی نگفت. فصل را البته به بهترین شکل ممکن تمام کردم. اگر من این کار را انجام نمی‌دادم چه کسی می‌دانست چه می‌شود؟"

در پایان او اعلام کرد چهار بازیکن در رختکن منچستریونایتد حضور داشتند که هرگز با خشونت فرگوسن رو به رو نشده بودند: "تنها چهار بازیکن وجود داشت که هرگز فرگوسن با آنها چالش نداشت: اریک کانتونا، برایان رابرسون، روی کین و کریستیانو رونالدو. آنها هر چیزی که سرمربی از آنها می‌خواست را در زمین انجام می‌دادند پس فرگوسن نیازی به خشونت نداشت. کانتونا هیچ کاری انجام نمی‌داد، گل نمی‌زد یا مانند توز یا رونی نمی‌دوید. هیچ تاثیری در بازی نداشت اما می‌دانستم که دیر یا زود او قصد دارد کاری بزرگی انجام دهد. او می دانست که چگونه با ستاره‌ها رفتار می‌کند و این کار را به گونه دیگری انجام می داد. او استاد روانشناسی بود و بهترین‌ها را در ما به ارمغان آورد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج