۹۹۳۳۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استام: انتقادات به پوگبا گاهی ناعادلانه است

مدافع پیشین شیاطین سرخ امیدوار است هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در این تیم بماند.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا از زمانی که در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت، عملکردش در سال‌های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فرازونشیب بوده است که همین باعث شده تا انتقاداتی به وی وارد شود، اما مدافع پیشین شیاطین سرخ اعتقاد دارد، انتقادات به این هافبک فرانسوی گاهی اوقات ناعادلانه است.

یاپ استام که خود بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ عضو تیم فوتبال منچستریونایتد بود و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در گفت‌وگو با سایت «گل»، گفت: دوست دارم پوگبا در منچستریونایتد بماند، چون به اعتقاد من او بازیکن باکیفیتی است.

وی افزود: مردم انتظارات زیادی از پوگبا دارند و انتقادات زیادی هم متوجه اوست. گاهی اوقات می‌توان گفت که این انتقادات عادلانه است، اما در برخی دیگر از موارد انتقاداتی که به پل می‌شود، درست نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. پوگبا ابتدا باید آمادگی لازم برای بازی کردن را به دست بیاورد، اما خوشحال می‌شوم اگر او یک فصل دیگر در منچستریونایتد بازی کند.

این هافبک فرانسوی که در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود. منچستریونایتد در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد او، مجبور به فروش این بازیکن در تابستان پیش روست، در غیر این‌صورت پوگبا را در تابستان ۲۰۲۱ به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد. دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس از مشتریان اصلی پل به شمار می‌روند.

سرمربی پیشین تیم‌های ردینگ و فاینورد تصریح کرد: پوگبا بازیکنی خلاق است که دوست دارد کمی به روش خودش بازی کند و گاهی اوقات باید به او کمی آزادی عمل داد. نگاهی به برونو فرناندس، پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی بیندازید. به نظر من این سه بازیکن کنار هم می‌توانند فوق‌العاده باشند. فرناندس می‌تواند به‌عنوان مهاجم دوم ایفای نقش کند و پوگبا به‌عنوان یکی از دو هافبک میانی بازی کند.

یاپ استام که خود در حال مذاکره برای قبول سرمربیگری تیم اف‌سی سینسیناتی در لیگ MLS است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: اگر اوضاع در جریان بازی به خوبی پیش برود، پوگبا قدرت لازم برای بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد، در غیر این‌صورت او می‌تواند در کنار مک‌تامینی در پست هافبک میانی ایفای نقش کند.

مدافع پیشین شیاطین سرخ در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پوگبا قدرت دویدن طول زمین از یک محوطه جریمه به محوطه جریمه دیگر را دارد، از این رو وقتی بازیکنی توانایی انجام چنین کاری را دارد، باید به او آزادی عمل داد. به نظر من اگر این اتفاق بیفتد، جالب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج