جاباما
۹۹۳۶۱۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

رئال‌مادرید، خامس را به اتلتیکو می‌فروشد

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید طبق ادعای یکی از هموطنانش در آستانه ترک کهکشانی‌ها و پیوستن به رقیب همشهری قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یک خبرنگار کلمبیایی به نام خاویر ارناندس بونت در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های رادیویی کشورش مدعی شد که تیم فوتبال اتلتیکومادرید به شدت خواهان جذب خامس رودریگس هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید است و مذاکراتش با رقیب همشهری برای خرید این بازیکن هم به مراحل پایانی نزدیک شده است.

خامس در پایان فصل گذشته پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش با بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشت اما مطابق انتظار همچون دوره قبلی حضورش در این تیم، زین‌الدین زیدان باز هم او را در ترکیب اصلی قرار نداد. در همین حال چند تیم هم خواهان خرید خامس بودند اما قیمت پیشنهادی‌شان نتوانست نظر رئال مادرید را جلب کند. اما گویا این بار داستان فرق می‌کند و هموطن خامس مطمئن است که اتلتیکومادرید خواهد توانست خامس را به آن سوی شهر مادرید ببرد. رئال مادرید هم با توجه به ضرر‌های مالی که متحمل شده، به فروش خامس تمایل دارد تا از این طریق بخشی از هزینه خرید‌های بعدی‌اش را تأمین کند.

طبق ادعای خاویر ارناندس بونت، ‌مذاکرات طرفین وارد مراحل پیشرفته شده است و ۸۰ درصد احتمال دارد که خامس فصل آینده با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان برود.

خامس در این فصل تنها ۱۳ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در هشت تای آنها در ترکیب اصلی بوده است. او در این بازی‌ها یک گل زده و یک پاس گل داده است. آخرین بازی او در لالیگا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر۹۸) مقابل مایورکا بود. او روز گذشته (دوشنبه) مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید تمریناتش را از سر گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رئال عامل نابودی استعدادهای بی نظیری چون موراتا، خامس، آسنسيیو، کاکا، اوزيل و دی ماریا است، معلوم نیست سر ستاره های بعدی این تیم که جوان هستند مثل يوويچ چی بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

      • سینا

        مرد حسابی تا زمانی که اوزیل و دیماریا وتا حدودی مورتا تو رئال بودن که فوق العاده بودن ، کدام بازیکن هم سن سال آسنسیو به اندازه اش تواروپا افتخار داره درضمن توقهرمانیهای رئال تاثیرگذاربوده ،یوویچ یه سال امده

      • بدون نام

        بگیر بخواب شما

    • خودم و خودت

      شما راست میگی با هزار کلک کوتینیو از لیورپول گرفتید الان کجاست یا دمبله ویا خیلی های دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غارسا بردشون توو غاااار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج